Accepterad Oliver233 | Ansökan till Servervakt [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver233

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Oliver233

Vad är ditt Hex:ID 110000146f8aaa6

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv minst 4 timmar varje dag om jag ej e bortrest

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Oliver%20Johansson/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202024-07-24%20144016.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift kommer är att vara som ett stöd till staffs och ta tag i mindre problem samt då också allmänt vara som en förebild till alla nya rpare som kommer in på servern! Om man säger att det är en stressig kväll för alla staffs med mycket reports så kommer jag finnas där om det tex kommer en vdmare på piren och kör över folk och ingen staff e där kommer jag kunna ta tag i problemet så personen ej gör fler regelbrott och så att staffs kan se på det i efterhand! Min absoulta uppgit är såklart att kicka folk som gör regelbrott och det är min skyldighet som sv även om mina vänner gör fel annars blir det korruption!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag är en mogen person som velat bli det väldigt länge och nu känner jag att jag har tiden och chansen till detta! Jag vill samt bli servervakt då jag har en bra aktivitet där jag gör mycket på datorn men också ig på unive jag har en bra rp som kommer kunna ge inspiration till andra nya spelare som kommer in på servern detta leder till att jag själv tycker att jag är en lämplig servervakt!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är att jag använder mina perms på fel sätt genom att tex ressa mig själv utan en giltig anledning eller bannar någon som jag bara inte tycker om! Kortfattat kan man säga att man använder permsen för att gynna sig själv!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nuvarande:
🎓Helper
📑 SV-Ansvarig
📑 Jobbansvarig

⚜️Medlem
👥Kriminell
🎗 Medlem 2023

🔪 Triaden

Tidigare:

🦸 Servervakt
👑Lost mc medlem
🔪Sinfull Skulls MC