Accepterad oliver2005 | Ban överklagan [Fjonken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pöls.

Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198371121482/

Ditt Hex-ID: 1100001187d294a

Vad är din discord tagg? ! oliven#0130

Vem var det som bannade dig? fjonken copbait

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID:llijio anledning:copbait går ut om :6 dagar 23 timmar 43 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett väldigt dumt val och hadde tråkgit, jag valde att åka efter poliser och få snutjag även fast jag kände till en viktiga regeln "copbait". Jag hadde inte suntförnuft och tänkte inte på regeln jag hadde spelat i ungefär 1 timme och hade absolut ingenting att göra så jag valde att försöka få snutjag. Jag har lärt mig av mina misstag att rpn blir otroligt dålig om man copbaitar och kommer inte göra om det igen 🙂

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde efter motorvägen och såg en svart bil jag var ute efter att trigga den så jag for snabbt flera gånger och blockerade framför och körde snabbt förbi dem, men det jag inte visste var att de var poliser men dum som, jag är så fortsatte jag att trigga dem för jag hade så tråkigt, jag kan även tänka nu efter hur tråkigt de är för alla poliser som blir copbaitade. Copbating särskillt är nånting jag kommer tänka på väldigt mycket, kommer även ha suntförnuft i tanken och inte göra nåra mer regelbrott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag är medveten om regelbrottet jag gjorde, men jag har även tänkt till på mina misstag och är otrolig ledsen över att jag förstörde deras rp på så sätt. Om rp ska vara kul ska det inte vara lallare som mig som kommer och copbaitar och förstör jag har tänkt att dra en otroligt stor skärpning kring min rp och börja vara mycket mer seriös.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var för typ 2-3 veckor sedan jag vart lite väll aggressiv och sa lite dumma ord men jag bad om ursäkt och sa attt jag inte mena de jag skriv och då vart allt löst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vara så argressiv men de blir lite svårt när folk triggar min då jag har grov adhd och försöker och inte bli så arg

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer inte göra om de ni kommer inte se mig i de hara Ban Överklagande forumet igen!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag kommer vänta till en staff kollar allt jag skriver och hoppas på de bästa

Jag hoppas inte på att få se dig begå några mer regelbrott. Och jag vill att fokuserar mer på att göra det roligare för båda partnerna. För att göra det som du gjorde (copbait) är inte alls lika roligt för poliserna som det är för dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka