Nekad Mustibb | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustibb

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484259598/

Ditt Hex-ID: 11000015ad64d0e

Vad är din discord tagg? mustibb

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-05-28 192146.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? philip bannade mig för en polare vid namn fjonken skrev till han att jag fuskade och då kollade du säkert loggs på mig. Saken är den att jag kan erkänna till att jag var medveten om att det var fusk. Jag frågade om en reshade fjonken (sweolsson13) visat mig på hans klipp och istället skickar han en fusk fil till mig. Jag hade på det o max 10 sekunder sen stängde jag av de. siktade för att tabba in i spelet också så den lockade lite. Jag har blivit bannad för fusk innan och vet att man inte kommer undan med att fuska. Grejen är att efter detta så blev jag arg på han o vi börja bråka, sen så säger han till philip att jag fuskat efter han set uppat mig från första början. Om du till och med går in i loggs så kommer du se att det är den ända gången acn fick upp något för de va bara den gången jag hade på fusket jag stängde ju av den direkt för jag visste att jag skulle bli påkommen de inte direkt så svårt att fånga fuskare och jag som blivit bannad tidigare ver ju de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade inte spelat på flera månader då jag tog en paus sen gick jag in och testade någon gång och det var när jag fick reshade packet. spelade inte på ett tag och efter någon månad så fick jag ban. Detta var dock ganska länge sedan, det var lite mer en 2 månader sen och minns inte så mycket men kan ta och säga nu direkt att jag inte kommer fuska i mitt liv efter min första ban. detta skulle jag säga var lite av misstag och det var inte av mening att fuska eller något liknande.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tar på mig det och kan erkänna att jag faktiskt är dum i huvudet som sätter på en fil som är skickat från en person som fuskar sönder. han bad mig att sikta och det lockade på någon och där efter stängde jag av direkt alltså jag tog bort filen helt och hållet efter det. Notera att jag känner fjonken riktigt bra och han gjorde detta enbart för att skoja med mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har några små bans och typ 2 pbans. Har blivit bannad av fusk 1 gång tidigare och jag vet att man inte kommer undan ac och att det inte är lönt att fuska för att man blir påkommen direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lyssnat på den mest fuskigaste människan i världen. kanske testat filen i en annan server först eller öppnat den och kollat innehållet (är inte så kunnig inom filer) Hade tagit tillbaka varje sekund om jag hade fått göra de. Jag har kört utan någon slags tredjeparts mjukvara ända sen jag blev bannad sist och det är mer en 1 år.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte öppna filer från idioter och att man aldrig fuskar för man blir påkommen ändå. Ja jag lärde mig redan av min första ban jag fick för länge sen då jag blev bannad för fusk, att de inte går att komma undan med fusk och kan lova att efter det så hade jag aldrig fuskat frivilligt. Har alltid hatat fuskare för det blir orättvist och tråkigt så jag skulle självmant aldrig börja fuska.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. Vet att de lite svårt att tro på men jag vet inte riktigt hur jag ska få dig att tro på de för de va exakt de som hände mig och jag har vittnen om det hjälper, vittnen som varit mods länge.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka