Nekad Oliver0g | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver0g

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198219642697/

Ditt Hex-ID: 11000010f75c749

Vad är din discord tagg? gcheck333

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: 320 master ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att valde banna mig eftersom att det jag gjorde bryter emot reglerna och är strikt förbjudet på unive. Jag tror att han valde banna mig eftersom att jag inte rpade bra och med hög rp nivå, Det jag gjorde var att jag blev jagad av flera bilder och skedde många pitningar/ krockar och då rpade inte jag som att jag hade ont eller att jag var skadad och det kan jag fullt förstå varför jag blev bannad eftersom att på unive ska man rpa på skador efter en krock mm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis vart på herion plocket och var påväg där ifrån med en polare sedan när jag kommer upp på bron så står det en bil och kollar över kanten jag åker då fram till bilen och försöker prata honom men fortsätter bara åka iväg och sen kollar jag bakom mig och då är det ungefär 5 bilar som börjar jaga mig och jag fortsätter åka sedan åker en bil framför mig och jag fortsätter gasa så då blir det som att vi krockar och jag vet inte vad dom var hur många som helst och jag försökte bara åka där ifrån. Efter jag tagit mig en bit bort så blir jag bannad för grov powergaming av 320master.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var inte en felaktig ban och det kan jag förstå, jag tänkte inte på att rpa på skador utan de enda jag fokuserade på var att försöka ta mig därifrån vilket var omöjligt i slutändan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lyckats ta lärdom av att inte göra samma saker och vara mer uppmärksam på vad jag gör som t.ex där så tänkte jag inte alls på att rpa efter skador osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppa ut och hålla uppe händerna och låta dom kidnappa mig eller vad de nu va ute efter istället för att köra iväg och inte rpa på det bättre sättet så det blir roligare för både mig och min motståndarna i scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, ge mig en till chans ni kommer inte se nått liknande från mig igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka