Nekad Oliver Malmgren | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver Malmgren

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Olle#4419

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Oliver Hassan.

Oliver har varit arbetslös princip hela sitt liv, det har varit riktigt tufft för han att uppnå sina mål, göra sin familj stolt och försörja dem. Efter alla dessa år har Oliver börjat tröttna, börjat med droger för dämpa känslorna och nu börjar hans nya liv...

Det är dags att uppnå sina mål, få en stabil inkomst, påbörja det nya livet. Sedan ung har Oliver haft mycket press och höga ambitioner, efter alla försök och år Oliver har krigat har inga framsteg skett.

Som person har Oliver alltid varit den snälla, omtänksamma och rättvisa person. Efter ha visat samtliga vänner respekt, rättvisa och inte fått tillbaka det. Det var då livet vände som person, Oliver vill göra hämnd nu och bevisa att han inte är misslyckad eller en såkallad "fattiglapp"

Olivers mål är att skaffa en måtlig inkomst för att sedan bevisa för sina vänner, familj att han kan och inte är "misslyckad".

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med uttöjda scenario, dvs inte 5 minuters scenario utan 20-50 minuters scenario göra det betydligt mycket längre när det är värt. Kommer spela med suntförnuft och göra mitt bästa för att både parter ska ha en rolig upplevelse på servern, ex. "Jag kidnappar Mustafa" då ska Mustafa fortfarande ha det kul i rollspelet, inte bara jag,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte spela egoistiskt, utan du ska ha en bra känsla i rollspelet och låta motparten ha samma känsla. En rolig och upplevsrik rollspel.

Hur hittade du Unive? Spelat innan, samt vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka