Nekad Oliver Malmgren | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver Malmgren

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Olle#4419

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2023

Berätta om din karaktär. är 19 år gammal och jobbar just nu hos postnord men ska byta snarare framtid till en bilaffär, när jag växte upp så hade jag det tufft för mina föräldrare hade det jobbigt med pengar för dom drack upp allt (alkohol) som mina föräldrars kompisar märkte som polisanmälde detta som gjorde senare att polisen placerade mig i en foster familj som behandla mig bra och har hjälpt mig till en racing förare och supportar mig till 100% när jag tävlar, som sagt ska jag byta jobb till racing förare för att jag är väldigt intresserad av bilar/gamla bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bli medlem för att jag kommer vara aktiv mycket vara lojal på servern (inte spela på andra FiveM servrar), att ha kul och vara snäll mot alla. samt att göra speciella senarion där alla har kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid rpa för sin egna vinnig i sitt rollspelande. Man rpar med andra personer för att spaka en roligt och trevligt plats att spendera sin tid på fritiden. Det som menas med att man ska spela för motpartens vinning är att man inte alltid ska göra allt för att t.ex ta fast någon eller döda någon i olika scenarion. I ett kriminellt scenario kan det vara t.ex att man låter en person gå ifrån en kidnappning levande istället för att döda personen. Ex från polisen, man är i ett förhör och man vet att personen ljuger ooc men man låter personen gå för att hen hade en trovärdig historia.

Hur hittade du Unive? Genom att min kompis ville att jag skulle börja på servern plus att man har ju hört mycket om unive länge.

Nekad, utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka