Nekad Oliver Malmgren | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver Malmgren

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199022842450/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Malmgren

Vad är ditt discord namn? Olle#1868

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Oliver Hassan har haft ett tuft och jobbigt liv med sina föräldrar som missbrukat droger och alkohol och de var väldigt svårt för han hade ingen som kunde ta hand om honom. Han var dessutom mobbad i lågstadiet till mellanstadiet så han mådde dåligt över det också. Fast sen när han kom upp till högstadiet så hitta han ett par polare som han kunde vara med. Men problemet var att dem gjorde massa kriminella saker som t.ex råna folk och misshandla folk också vidare. Så det började med att Oliver Hassan också började med det kriminella livet. Han hade lixom inga val det var hans ända polare som gillade han. Men sen när han skulle börja gymnasiet så hade han flyttat till en annan stad med en annan familj som kunde ta hand om honom eftersom det kunde inte hans riktiga föräldrar. Iaf så kände han verkligen ingen i den nya staden och det var jobbigt tyckte han. Och även fast han hade en ny familj som tog hand om honom så fortsatte han med det kriminella livet han kände sig mest trygg vid det eftersom att det blev en vane sak för han. Så just nu i den nya staden så letar han efter nytt gäng och polare så han kan känna sig trygg ifall något händer med han i den nya satden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag känner att jag har rätt rp för att kunna vara medlem på denna staden jag ska också försöka att bli kriminell för det har jag alltid varit på alla andra servrar men jag kommer bara att spela på unive ifall jag kommer in för jag vet att man inte får lov att vara aktiv på andra servrar ifall man spelar på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag är väldigt bra på att rpa och jag kan alla regler som finns eftersom att jag läser alltid igenom dem innan jag gör ansökningar. Och jag är ingen som förstör i servern jag bara spelar och har roligt med kompisar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte ska spela bara för att jag ska ha kul att lixom att motståndaren också ska hah kul när han ska spela jag tycker att alla ska ha kul när dem spelar.

Hur hittade du Unive? Ett par kompisar skickade discorden och dem ville att jag skulle börja spela på unive så då ville jag göra en ansökan.

Nekad, Aktiv Medlem på en annan svensk rp server!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka