Nekad Oliver Malmgren | Medlem ansökning (hyz0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver Malmgren

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Olle#4419

Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2007

Berätta om din karaktär. MIn karaktär Oliver Hassan är uppväxt i en ort som hetter vårby, Då hans uppväxt var tuff med sina föräldrar pga att hans föräldrar missbrukat alkohol och droger. Redan som 13 åring så såg han upp till dem äldre som tjänade pengar på gatan, han tyckte att det skulle vara bra med lite egna pengar så han frågar dem ifall han kan jobba för dem äldre, pch dem sa ja till han. Och då får han lite av deras produkter och börjar sälja i området. Han tänkte att det var jätte lätt att sälja tills han var 15 år gammal, för då så blev han tvingad av de äldre till att börja göra rån, misshandel och mord osv. Han ville direkt lägga av med det kriminella livet vilket han försökte men lyckades aldrig, för Oliver blev hotad till att stanna kvar och man kan inte bara hoppa ut det kriminella livet bara sådär, man fortsätter tills någon säger att man får sluta.. Han visste inte att det skulle gå såhär långt.

Idag är han 23 år gammal och lever fortfarande som krimminell bara att han är ganska så stor på gatorna och lever ganska lugnt pga att han ligger lågt. Han vill fortfarande gå ur från det kriminella men det fattar han att han inte kommer att göra. Hans dröm som liten var att bli rik eller att jobba med bilar och så är det fortfarande men det målet blur svårt att nå, rik e han men inte på ett bra sett pga att han kan dö vilken dag som helst......

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med rolig och social rp och försöka ha kul med folk inne på servern och inte bara spela för makt och pengar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska tänka på sig själv och bara ha kul hela tiden, lixom att man ska låta han andra få ha lte kul också.

Hur hittade du Unive? Genom att min kompis ville att jag skulle börja på servern plus att man har ju hört mycket om unive länge.

nekad, hittar ej dc, samt utveckla fråga 4-5

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka