Nekad Oliver gangister | Ban Överklagan [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver gangister

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199242468902/

Ditt Hex-ID: 11000014c6cde26

Vad är din discord tagg? Bulle2009#9239

Vem var det som bannade dig? 5Rsmelle

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230108_213948.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. mitt spel crasha när jag satt i en polis bil så poliserna valde att ta det med staffs. Så jag hoppade support och min bror hade också sagt något fult ord så han blev med bannad. jag skulle igentligen inte bli bannad men när jag sa luffare till en av staffs så blev jag bannd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja, för det som står att jag blev bannad för är sexuela trakariseringar. Jag ångrar att jag kallde han luffare

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. slutat salgits

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte säga luffare

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag!!!

Nekad, Kallar mig "Luffare" Skriver till mig i dm att jag är feg o att du ska åka hem till mig osv.

Varför skulle jag ta bort en ban som är koret, Att donera är frivilligt det är inte något vi tvingar han till att göra o det betyder att då om han bryter mott ett regel brott så får han tyvär skylla sig själv, Ett tips är att läsa igenom reglerna o sedan om ni inte förstår någon regel så hjälper vi staffs dig.

Varför skulle jag ta bort en ban som är koret, Att donera är frivilligt det är inte något vi tvingar han till att göra o det betyder att då om han bryter mott ett regel brott så får han tyvär skylla sig själv, Ett tips är att läsa igenom reglerna o sedan om ni inte förstår någon regel så hjälper vi staffs dig.
Okej

Förlåt jag ångrar vad jag sa jag blev arg kan du ta väck min ban den är dessutom felaktigt

Förlåt jag ångrar vad jag sa jag blev arg kan du ta väck min ban den är dessutom felaktig
Gör en ban överklagan
har gjort nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka