Accepterad Alfz_zz | Ban Överklagan [Strömmen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfz_zz

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199629132649/

Ditt Hex-ID: steam:11000016378e369

Vad är din discord tagg? gnome0105

Vem var det som bannade dig? strömmen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-16 171751.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo för att de va ett senario ingame där jag blir jagad av typ 4 bilar vi blockerar vägen hoppar ut och skjuter dom sen efter de bliv jag glad och dom hade hetsat mot mig så jag gör ett dumt beslut och väljer att springa fram och säger luffare till deras döda kroppar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va en skott lossning där vi döda dom andra så springer jag fram och säger luffare till deras kroppar. Vilket jag inser nu i efterhand va onödigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va en riktig ban men 8 dagar i mina ögon är en överdrift. Men de klart ni staffs som bestämmer hur lång ban de ska vara. Men jag hoppas jag skulle kunna få en unban då vi ska göra ett scenario med gänget. Skulle som sagt uppskatta en unban. För jag har lärt mig av detta. Kommer ej hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har varit bannad innan men jag lär mig alltid av min bans och jag försöker hålla en god rp vill inte skriva dessa överklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja istället för att springa fram till dom och säga luffare skulle jag tagit min grabb och dragit. De va jävligt dumt av mig att gö så

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 100% kommer ej upp repas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka