Nekad Oliver Berg | Medlem ansökning [ralleballe_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver Berg

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn i verkliga livet är Oliver Berg

Vad är ditt discord namn? mitt discord namn är kanelbullen21

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Anderson är en 28-årig man som växte upp i en tuff stadsdel i Los Santos. Hans barndom präglades av fattigdom och brottslighet, vilket ledde till att han tidigt drogs in i den kriminella världen. Som ung var Alex alltid smart och resursfull, men han kände att han inte hade några riktiga möjligheter att lyckas. Han började hänga med ett gäng som sysslade med mindre brott, som stöld och smugglning. Efter att ha blivit arresterad vid flera tillfällen, insåg han att han behövde gå djupare in i den kriminella världen för att överleva och få makt. Nu är Alex en ambitiös och hänsynslös kriminell, som drömmer om att bygga sitt eget imperium. Han är känd för sin charm och förmåga att manipulera människor, vilket gör honom till en farlig spelare i den underjordiska världen. Alex är fast besluten att nå toppen, oavsett vad det kostar.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, manipulativ, hänsynslös.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alex Anderson växte upp i en tuff miljö där han tidigt lärde sig att överleva på gatan. Hans föräldrar var frånvarande, vilket ledde till att han fick klara sig själv och söka trygghet i fel sällskap. Genom att umgås med kriminella lärde han sig snabbt hur man navigerar i den undre världen och skaffar sig makt och respekt. Framtidsplanerna för Alex är att bygga ett eget kriminellt imperium. Han drömmer om att bli en ledande figur inom organiserad brottslighet, där han kan kontrollera sin egen verksamhet och tjäna stora summor pengar. Han planerar att expandera sina affärer genom att involvera sig i narkotikahandel och utpressning, och han är beredd att ta risker för att nå sina mål. Alex ser sig själv som en framtida boss, och han kommer att göra vad som krävs för att uppnå sin vision.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Du kan bidra med mycket till servern genom att skapa intressanta och dynamiska rollspelscenarier. Genom att utveckla din karaktärs bakgrund och motivation kan du ge djup åt spelet och inspirera andra spelare.

Dessutom kan du engagera dig i olika aktiviteter, som att starta uppdrag eller delta i gängkonflikter, vilket kan göra spelet mer spännande för alla. Att vara en pålitlig och kreativ spelare som samarbetar med andra kan verkligen lyfta upplevelsen på servern. Ditt fokus på karaktärsutveckling och interaktion med andra spelare kommer att bidra till en mer levande och engagerande spelvärld.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du fokuserar på att skapa en upplevelse där även den andra spelaren får möjlighet att lyckas och utvecklas. Istället för att bara tänka på att vinna själv, handlar det om att bidra till en berättelse där alla inblandade kan få sin del av framgången.

Det kan innebära att du låter motparten få fördelar i en konflikt eller att du hjälper dem att uppnå sina mål, vilket i sin tur kan leda till en mer engagerande och dynamisk spelupplevelse. Genom att spela på detta sätt kan du också bygga starkare relationer med andra spelare och skapa en mer positiv och samarbetsvillig spelmiljö. Det handlar om att främja en gemensam berättelse där alla kan njuta av spelet.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot VDM en gång, och det var en lärorik upplevelse. Jag var så fokuserad på att vinna och få min karaktär att lyckas att jag glömde bort reglerna. När jag blev bannad insåg jag hur viktigt det är att följa reglerna för att spelet ska vara rättvist och roligt för alla. Den erfarenheten fick mig att tänka efter och förstå att rollspel handlar om mer än bara att vinna. Det handlar om att skapa en gemensam berättelse och att respektera andra spelare. Efter det har jag blivit mer medveten om reglerna och försöker alltid spela på ett sätt som gör att alla kan njuta av spelet.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Universella regler i rollspel kan variera beroende på spelet, men här är några exempel på vanliga regler som ofta tillämpas: 1. Rollspela din karaktär: Spelare bör agera och fatta beslut utifrån sin karaktärs personlighetsdrag och bakgrund. 2. Respektera andra spelare: Det är viktigt att alltid respektera andra spelares beslut och gränser, både inom spelet och utanför. 3. Ingen metagaming: Använd inte information som din karaktär inte skulle känna till. Spela i nuet av spelets berättelse. 4. Följ spelets regler: Varje spel har sina egna specifika regler som bör följas för att säkerställa en rättvis och rolig upplevelse för alla. 5. Samarbeta: Många rollspel handlar om samarbete, så det är viktigt att arbeta tillsammans med andra spelare för att nå gemensamma mål. Dessa regler hjälper till att skapa en engagerande och rättvis spelupplevelse för all

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nä det är allt du behöver veta

Nekad.
Anledning:
Du har använt dig av AI!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka