Accepterad Vipern10 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vipern10

Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-lacken-99ti — FiveM, Utgår 2026-03-23
Anledning: Riktar direkt utan att ha prata med motparten och utan att fullt ordentlgit veta vem han kidnappar
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →

Berätta vad som hände mitt gäng skickade prio där på platsen och jag körde dit. Jag kom dit och såg den röda bilen som jag såg innan och riktade och kidnappade honom. jag lura först med att säga det är vi så att han trodde vi var med honom och senare hoppa ut och riktade för att kidnappa. jag sköt inget skott för det hade varit onödigt.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja det gör jag. Jag känner att jag gjorde fel men hoppas att staffsen kan förstå att det var stressigt och hade skjutits där innan plus varit prio. dåligt gjort

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag kommer inte göra om det igen. Jag ber om ursäkt. visste inte att man inte fick kidnappa direkt speicellt på en prio. jag ska prata mer och ha mer social rp. tänkte också att han kanske var med de som sköt mot oss för i klippet såg man också att min allians körde ifrån utan däck. Tänkte han kanske sköt mot oss eller något.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag kan förbättra mig. Hade för roligt igår och till slut så kom det till ett slut. när jag rpar så rpar med mina vänner och har roligt med allt och alla. Oavsett vem man är och vilka roller man har. jag kommer inte gör om det!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

jag misförstog sitvationen helt fel o jag ber om ursäkt för de kommer inte hända igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka