- Meddelanden
- 63
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad heter du på discord? r.e.a.z.y
Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. 6-8h
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag blev medlem lite innan årskiftet till 2023 så jag hann att på 2022 rollen men fick indragna pga drobz i bion...
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/olive/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbilder/Sk%C3%A4rmbild%202023-09-01%20180746.png om den bilden inte funkar så är det iaf 8 ggr men 1 kunde jag ej rp för jag var ny till rp, 5 OVvE överdrev för jag råkade köra in i hans bil, 8 min bror spelade på samma nätverk och hållde på att emote abusa och powergama och jag sa till han att sluta men han fortsatte, hade drobz i min bio för när jag tog bort han glömde jag att spara ändringar
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att säga till folk som gör fel och att hålla servern bra. En servervakt kan även kicka folk och banna i 1 timme. om en sv ser att någon gör allvarliga reglerbrott så tar sv vidare det vill en helper som sedan kan utse om spelaren ska få en längre ban och isf hur länge. servervakter kan även reviva folk som har dött, man får EJ abusa det kommandot och får endast använda om man får tillstånd av en tex helpar om spelaren har dött av regelbrott. servervakter har även en chatt där man kan skrica om någon har gjort fel och deras id. servervakter kan se folks id genom toggle id som man bara får använda för att se id, man får inte abusa toggle id genom att ha på det i tex ett vapenkrig så man ser spelarens id genom tex väggar så man ser var den spelaren beffiner sig, det är ej tillåtet. Servervakter kan ju även göra åtegrder till folk med röst efter karaktär.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för jag ser folk som gör fel och vill gärna hjälpa till att få spelare som gör fel att sluta och börja följa reglerna dom bryter. jag har tidigare varit servervakt så jag har lite erfarenhet nom servervakts rollen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption kan vara att tex man använder toggleid i en närstrid så man ser vart den andra spelaren börfinner sig.
abuse är att man eller sin kompis dör på ett eller annat sätt och man ej orkar rp sig till att man räddar sig själv eller sin kompis så man använder kommandot revive eller reivive (id) och låtsas som ingenting hände.
Vad heter du på discord? r.e.a.z.y
Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. 6-8h
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag blev medlem lite innan årskiftet till 2023 så jag hann att på 2022 rollen men fick indragna pga drobz i bion...
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/olive/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbilder/Sk%C3%A4rmbild%202023-09-01%20180746.png om den bilden inte funkar så är det iaf 8 ggr men 1 kunde jag ej rp för jag var ny till rp, 5 OVvE överdrev för jag råkade köra in i hans bil, 8 min bror spelade på samma nätverk och hållde på att emote abusa och powergama och jag sa till han att sluta men han fortsatte, hade drobz i min bio för när jag tog bort han glömde jag att spara ändringar
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att säga till folk som gör fel och att hålla servern bra. En servervakt kan även kicka folk och banna i 1 timme. om en sv ser att någon gör allvarliga reglerbrott så tar sv vidare det vill en helper som sedan kan utse om spelaren ska få en längre ban och isf hur länge. servervakter kan även reviva folk som har dött, man får EJ abusa det kommandot och får endast använda om man får tillstånd av en tex helpar om spelaren har dött av regelbrott. servervakter har även en chatt där man kan skrica om någon har gjort fel och deras id. servervakter kan se folks id genom toggle id som man bara får använda för att se id, man får inte abusa toggle id genom att ha på det i tex ett vapenkrig så man ser spelarens id genom tex väggar så man ser var den spelaren beffiner sig, det är ej tillåtet. Servervakter kan ju även göra åtegrder till folk med röst efter karaktär.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för jag ser folk som gör fel och vill gärna hjälpa till att få spelare som gör fel att sluta och börja följa reglerna dom bryter. jag har tidigare varit servervakt så jag har lite erfarenhet nom servervakts rollen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption kan vara att tex man använder toggleid i en närstrid så man ser vart den andra spelaren börfinner sig.
abuse är att man eller sin kompis dör på ett eller annat sätt och man ej orkar rp sig till att man räddar sig själv eller sin kompis så man använder kommandot revive eller reivive (id) och låtsas som ingenting hände.