Accepterad olilloi321 | Medlem ansökning [Biggie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aba1001liandi

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? pooyan

Vad är ditt discord namn? olil1oi

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: adam,lind.24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, rolig. väldigt glad ut av sig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min bakgrund var väldigt hämsk min mamma var alltid sur min pappa och min mamma bråka hela tiden, jag var rädd jag blev ledsen, till slut gick jag ut och sedan kom jag inte tillbaks... det vart 2005 jag var 5 år när jag sprang ut och dem hitta mig aldrig. dem fick aldrig tag på mig. jag såg några personer nära där jag bor jag tyckte dem såg coola ut jag gick till dem sen så kolla dem på mig vi fick ögon kontakt dem gapa och sa kom hit ¨bror¨ jag sa okej sen så sa dem tja vad gör du här det är sent, klockan var 02:34. jag sa att jag inte vill bo hemma min mamma bråkar min pappa slår mamma jag var helt ärlig dem tyckte synd om mig så jag boode med dem tills jag blev 15 år gammal sedan såhändedet engrej som jag inte ville hända.. jag blev som dom andra rökte på gjorde allt de där man inte ska göra tillslut hamna jag på skjuk huset.. fick behandlas men sedan... kom min mamma till skjuk huset helt ledsen hon och pappa hade inte kontakt och då sa jag okej det är okje hon va så ledsen.. det var om min bakgrund. 10 år senare jag var 25 år. okej jag tänker i mitt hudve vad fan jag ska göra i mitt liv min mamma är död jag har en lägenhet i göteborg helt själv så ja satt och tänkte jag borde börja tänka lite på mig själv.. ett år senare jag hade en tjej vi ska gifta oss och framtiderna är och köpa hus och få 2 barn 1 barn ska spela fotboll ett barn ska kö boxning.. 1 år senare nu är vi här gidta har 2 barn tvillingar två pojkar ett hus i varberg. så det var det om mina planer och bakgrund

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till en trygg miljö och alla som kommer in i den här RPn kommer förstå att det är den bästa bland dom andra
om någon också frågar vart man kan få jobb så kommer jag visa olika arbeten som man kan jobba på exempelvis fiskare och skjutsa dom till arbets platsen där dom kan få ett jobb där. jag kommer också hjälpa dom som är nya till rp server och brätta lite lätt info om vissa regler så dom inte går och förstör rp i den här servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om man är i exempelvis en bil så kan det vara att man blir hotad med vapen när man sitter i en bil så ska man inte bara åka iväg och köra på han så ska du istället göra så värkligt med andra ord så kan man inte göra så att man vinner varje scinario och man ska låta andra också ska få chans då det blir bättre stämmning i server och det blir roligare då det blir mer värkligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte brutit mot någon regel i unive var medlem å krim här förut och jag har inte gjort ett regel brott här.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja, VDM, RDM metagaming, fear rp och massa mer kan alla kan säga allt i muntilgt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej, hade vart roligt och bli medlem och få en mer upplåst rp på servern, tack!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka