Accepterad olilloi321 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aba1001liandi

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Ditt discord namn: olil1oi

Ditt Hex-ID: 110000132e458a7

Vad för typ av beslut gäller det? medlem och kriminell ban

Vem/vilka tog beslutet? ankeshof

Varför tror du själv att beslutet togs? ankeshof sa support nu så sa jag okej han bara sa du kommer få indraget för c logg på krycka men jag fick inte förklara mig okej jag fattar han tror jag loggar på krycka för jag behövde stänga av hela datorn + fick inte visa att min dator frös helt och ankeshof bara sa du kommer få 20 dagars ban och indragen medlem fick inte förklara mig han sa bara inget du kan säga emot så jag fick inte förklara mig han tror jag logga på krycka men jag gjorde inte det min dator fryser hela tiden jag vet inte vad det är för fel på min dator men jag har videor på att min dator fryser och frös jag kunde inte göra någon + när jag kom in i spelet hade jag krycka det såg ut som att jag logga på krycka de kan jag hålla med men min dator frös och jag har video på att den gjorde det men jag hade fof krycka så han tog beslutet innan jag fick förklara

Hur är beslutet felaktigt? beslutet är felaktigt för ankeshof sa hoppa supp han sa jag logga på krycka jag sa jag har video min dator frös helt å behövde stänga av och sätta på sen så hade jag krycka när jag kom in igen efter ändå jag skulle inte logga på krycka så dum är jag inte för och reskera mina roller , jag har haft det jätte roligt i unive och minnen som kärlek men jag skulle aldrig logga på krycka jag svär på allt sen ankeshof jag fick inte ens förklara mig och säga att min dator frös eller ingenting han bannade mig i 20 dagar och okej det såg ut som jag logga men hade krycka efter och min dator krasha har video på det det ser ut som jag verkligen ville logga men jag lovar det är inte så som det ser ut ni kommer ju säkert neka och inte tro men men jag lskulle aldrig göra så krycka det fpr man brösta och det gjorde jag ändå innan ankeshof banna mig så jag hade krycka och fick inte säga ett ord å förklara sen så tröck jag på alla mina knappar sern vet jag inte om jag han trycka e men jag stängde av hela datorn sen så såg det ut som jag logga men jag lovar aså på allt jag gjorde inte det med mening har videor när min dator krashar hela tiden aså stannar av sig och han är ju inte kvar och han hetsa i en streem kanal då han sa ja för due sämst å så och jag fick inte förklara för han ens i support och unive är en jätte bra server aså jätte bra man hittar vänner och allt bästa servern jag har varit på och jag svär på allt jag fick krycka med efter aså och det såg ut som det mycket men jag lovar på allt att min dator stannade snälla förstå mig jag har videor till bevis min dator den ska jag med fixa för den fryser hela tiden från ingen stanns har 2 videos när min dator frös och jag fick krycka efter och det var fel och ta spawnmenu men jag kom för min lillebror behövde hjälp å det var dumt för ja stängde ju av var off i typ 30 min å sen var det dumt å ta spawnmenu av mig det kan jag stå för men aså vill verkligen att ni ska förstå mig unive är den bästa sservern och kommer alltid vara på unive kommer inte gå till någon annan server och om det är helt slut för unive då slutar jag men fiwem. så är det och han ankeshof hetsa mot mig i en streem chat och sa att jage sämst och så jag vill verkligen att ni ska förstå jag fick inte förklara för han ens han sa bara id ingame så banna han mig i 20 dagar sen koppla från mig och jag ville säga min dator har problem jag kan till och med har vittnen att min dator frös där och jag har massa andra videos att min dator fryser på andra till fällen med aså och jag ska fixa min dator så inte det problemet inte händer jag fick krycka med efter jag vill verkligen vara kvar på unive det är den bästa servern som finns kan skriva så mycket bra om unive men det här är en beslut över klagan så ja, och okej jag fattar ankeshof med att han säger att ja logga på krycka med jag svär på heders ord och samvete jag ville inte göra den som sakt min dator och den datorn ska jag laga inom kort något fel med den och jag sa lite mot ankshof med i streemen det var lite små tjat men aså jag vill verkligen komma tillbaka till unive det är den bästa och kommer alltid vara bäst och jag svär på allt jag skulle inte göra så och jag fick min krycka efter med men fattar ankeshof ja skulle med tro det så som det såg ut som på klippet ja skulle med men snäll förstå mig jag kan inte kontrolera min dator snälla förstå mig den som läser detta

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jnVGymH3SAZ1XIl-u?invite=cr-MSwxQXUsMjE0OTcxNDQzLA

Senast ändrad:
nAhhh brorsan kröp in helt hjälplös!! men +rep ändå ge bror en ny chans och låt han förklara

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka