Nekad olilloi321 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aba1001liandi

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Ditt discord namn: olil1oi

Ditt Hex-ID: 110000132e458a7

Vad för typ av beslut gäller det? fick ban och indragen test medlem och kriminell

Vem/vilka tog beslutet? LK040 och classic

Varför tror du själv att beslutet togs? för jag inte kom efter 10 minuter som ja sa att jag skulle göra i ooc skrev jag innan ja skulle gå sen hjälpte jag min mamma sen glömde jag tiden helt för det tog lite mer än 10 minuter men jag förstår lk040 till 100 procent men skulle vilja att han skulle förstå mig och ge mig en till chans för jag har berättat om allt som hände det är lite känsligt och säga men det är om min mamma hoppas han kan läsa detta och förstå mig

Hur är beslutet felaktigt? för jag sa att efter 10 minuter men sen så glömde jag så taggade lk oss så lät han inte mig förklara i support och andra kom inte heller senaste + jag glömde bort tiden för jag behövde hjälpa min mamma för jag satt inte timer eller något efter 10 minuter och jag hjälpte henne glömde bort helt för hon är skjuk och jag håll inte koll på tiden min mamma behövde hjälp

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: bevis finns i pm eller kontakta LK040 eller classic för jag kan inte lägga bilden vet inte vad som är fel eller kontakta mig i pm så kan jag visa

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka