Accepterad olilloi321 | Beslut Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aba1001liandi

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Ditt discord namn: olil1oi

Ditt Hex-ID: 110000132e458a7

Vad för typ av beslut gäller det? unban och tbx test medlem och kriminell

Vem/vilka tog beslutet? LK040 och classic

Varför tror du själv att beslutet togs? för jag inte kom efter 10 minuter som ja sa att jag skulle göra i ooc skrev jag innan ja skulle gå sen hjälpte jag min mamma sen glömde jag tiden helt för det tog lite mer än 10 minuter men jag förstår dem till 100% och jag ber om ursäkt det skulle vara bättre om jag skulle göra report och jag skulle säga att jag behövde gå men jag gjorde fel och står för mitt fel och jag skulle gärna att ni skulle förstå mig för jag ville verkligen inte att de skulle bli såsom det blev jag förstår dem till 100%

Hur är beslutet felaktigt? för jag sa ja skulle komma efter 10 minuter men sedan glömde jag bort tiden och jag skulle kunna göra report men de gjorde jag inte det var dumt av mig men dem kunde med säga att jag kunde komma support och jag hade kunnat förklarat mig där men de drog roller fick inte förklara till dem i support och jag hade kunnat göra det bättre

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: ja kom pm så kan jag visa för jag vet inte hur jag ska visa men det står
Du har fått indragen Kriminell Roll
Anledning
C-logg
Bevis
Hos mig och Clässic.
Beslut
@LK040 | @Classic
Kodad Av Naod

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka