Accepterad olibeaZ | Medlem ansökning [REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olibeaZ

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? olibea1

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? knipsaRN

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jhonny Wolf han är 60 år gammal och kommer från Lappland där han växte upp på en bondgård med sin familj. Hans pappa var snäll som hans mamma. De hade ett husdjur som var en hund en schäffer som hette Hercules. Han flyttade senare till Dalarna där han var i en mc klubb men han lämna senare när han fick sin son Carl Wolf då de flyttade till lappland men senare flyttade till Unive City. Jhonny tjänstegjorde i afghanistan för den Svenska armen men blev senare legosoldat. Han flyttade senare till Unive city efter att hans bästa vän gått bort och han saknade sin son. Han gillar att vara på skjutbanan, åka hij och dricka öl och mest av allt hans son! Han har hamnat i lite trubbel och leder av ptsd från kriget. Han har mycket trauma men går till en psykolog och har en trauma hund som hjälper han genom vardagen. Han har ett landställe där han jagar med sina polare i en klubb. Han kallar sin sommarstuga Himel Riket. Där grillar han och tar en paus. Han har också en båge på landstället som han åker runt på och är ball. Han har en dröm om att få flyga ett stridsflygplan och ha sitt egna någon dag. han fick flyga ett flygplan på gården för att sprida medel och gjödsel över åkrarna. De hade ockå kor och andra djur på gården. Han tränade boxning men fick en skada i vänster arm och behövde lägga av tyvärr. Och nu är han i Unive city.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan alla regler och har spelat här innan också varit Servervakt på servern och jag tycker det är viktigt att kunna alla regler. Jag har också kommit långt inom servern eftersom jag har varit chef på ett yrke och komit långt inom andra. Sen har jag mycket kunskap inom ämnet och tycker det är kul för du kan hitta på en spännande karaktär och sedan rpa som han som en skådespelare nästan. Sen så beundrar jag servern och jag spelar för att ha kul och inte för makt och pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan framträda rolig och positiv rp till serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rpa så båda har det roligt och inte bara för makt och pengar och vinna.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här förut och tog en paus.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka