Accepterad olesan | Ban Överklagan [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jefe1

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199132314542/

Ditt Hex-ID: steam:110000145dc0bae

Vad är din discord tagg? oliessn#0304

Vem var det som bannade dig? Esplund

Bild på banmeddelande: perma.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte, jag är bannad för två saker och ena kan diskuteras. Clogg= att man loggar för sin egna vinning. Jag dog och behövde dra därför loggade jag, jag hade träning. De hade dödat mig. Och sen en annan som är helt utanför bilden. Tredjepart, jag har ingen typ av fusk överhuvud taget och jag fattar inte detta eftersom jag har erbjudit mig att de får pc checka mig och allting. De skyllde på tracers vilket jag inte fattar hur man kan ha det när det finns puremode. De finns en sak som jag kan tänka mig är att det visas lite blurrigt när jag skjuter eftewrsom jag har dålig dator får jag ha låga inställningar. clogg kan diskuteras men det jag mest är upprörd är perma bannen och tredjeparts användning. Jag försöker inte skriva eller nedvärdera er på något sätt men är lite upprörd eftersom dels jag har lagt ner pengar här på denna server och att det är roligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg och sov (tror jag) Men jag hade precis blivit dödad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig på tredjepart men cloggen kan diskuteras och det gör jag gärna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. någon gång tidigare men alla felaktiga banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Planerat bättre eftersom jag hade träning och tredjeparts saken vet jag inte, köpa ny dator?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka