Accepterad olesan | Ban Överklagan [3lza/Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jefe1

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199132314542/

Ditt Hex-ID: steam:110000145dc0bae

Vad är din discord tagg? oliessn#0304

Vem var det som bannade dig? Elsa

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2025-12-29_143733.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? i klippet hör man bara min röst inte den som jag talar med. Jag läkte denna personen och gav han vård jag rpa som sjukvårdare. efter började jag småreta han och säga namnet **sarreface** eftersom hans vän bad mig kalla honom det. Han tog det för seriöst och i affekt svarade han ''jag sarrar på din farmors aska'' och ''pissar på hela din stam'' detta tog jag väldigt illa upp och då svarade jag tillbaks för att vara vänlig först. **hoppas din farmor vilar i frid hemma i iraq'' eftersom sen tidigare vet jag att han är där ifrån. han tog detta illa upp och svarade ''pissar på hela din stam'' och då svara jag pissar på palestina inget rasistiskt menat. Han menar min släkt jag menar hans. nu när jag ser tillbaka hade jag kunnat hantera situiationen annorlunda men tog väldigt illa upp pga personliga skäl. tycker att de tråkigt att det alltid måste vara ''pissar på hela din stam'' ''våldtar dina döda'' osv osv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felakig eller inte men den kan diskuteras. jag använde ett par ord som användes i mitt personliga syn ej rasistiskt. men nu när jag ser tillbaka så ser jag att de kan uppfattas på ett annat sätt en de va meningen och vill bara förklara min del och vill verkligen visa att de jag inte menade något med rasism. Jag själv är invandrare och är emot rasism mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat bemött trevligare, jag skulle inte ''lallat'' med han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

acceptera eller neka inte. jag och 3iza har kommit överens !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka