Accepterad oh yeye | Medlem ansökning [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oh yeye

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? tkr#9721

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Jo Rydberg, Man, Född 1997-12-24

Jo föddes år 1997 i Sverige där han växte upp med sina två föräldrar och 3 syskon. Hemförhållandena var inte de bästa och familjen hade det dåligt pengar. Det var inte en självklarhet att det fanns mat på bordet varje dag, och Jo och hans syskon fick tidigt i livet börja arbeta för att hjälpa till. Ända sen Jo var liten så har han alltid varit en kille med respekt för andra. Han står upp för folk som behöver det och hatar orättvisa, han är även väldigt lojal mot sina nära och skulle göra allt för sin familj. Förstå gången Jo fick kontakt med en kriminell var när han var 13 år. Några killar ville att han skulle sälja knark åt dom i utbyte mot pengar och coola kläder. Pengarna lockade Jo, men han tyckte ändå inte att det kändes helt rätt, så han avstod. Ett år senare fick han ett nytt erbjudande av äldre grabbar, Jo skulle hjälpa till i ett rån i utbyte mot pengar. Men vad exakt Jo skulle få vara med om förstod han inte då. Rånet gick åt helvete och alla blev gripna, Jo fick problem med socialen och även hemma. Han var misstänkt för en rad olika brott, då ett mord även hade skett på platsen. Jo kände sig skyldig för mordet och började må psykiskt dåligt. Han associerade sig mer och mer med tungt kriminella människor och hamnade i helt fel umgängen. Han såg nära vänner gå bort i gatuvåldet, och ville sluta varje dag. Men han var fast i livet som kriminell. Vid 16 års ålder hade han redan hoppat av gymnasiet och satsade fullt ut på kriminella handlingar. Tills han träffade en tjej. Hon hette Nina och var lika gammal som Jo. Dom träffades genom gemensamma vänner, och Jo föll direkt. Han ville ändra sig för henne och göra allt för att göra henne glad. Dom blev tillsammans och Jo slutade succesivt med det kriminella. Han var på väg ut och tänkte att allt skulle bli bra. Dom fick en dotter tillsammans och skulle köpa nåt eget. Tills det absolut mest otänkbara hände. En av Jos fiender ville ge igen och det slutade med att Nina kom i mellan. Hon dog och deras dotter togs ifrån Jo. Så han gick in i det kriminella livet igen. Han visste inte hur han skulle hantera det som hade hänt och valde att gå tillbaka till det han kan bäst. De slutade med att Jo åkte in på kåken och när han kom ut så hade han inget liv att gå tillbaka till. Han behövde helt enkelt börja om på nytt och försöka leva ett normalt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat rollspel väldigt länge och har mycket erfarenhet som jag kan ta efter. Jag kommer kunna bidra med ett bra rollspel som alla i min närhet kommer att uppskatta. Jag bidrar inte med tråkiga scenarion där jag gör allt för att vinna, utan jag spelar för att ha roligt och ser gärna att alla andra har det med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska inte spela stenhårt för att vinna ett scenario utan fokusera på att göra det så roligt som möjligt för alla inblandande, även om det skulle innebära att jag förlorar scenariot eller snarlikt.

Hur hittade du Unive? har spelat här förr så vet mycket väl om servern. Spelade dock mer aktivt här när den kallades multistaden. Så har vetat om er ett bra tag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka