Oggeee | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Oggeee

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
3
Ange ditt födelsedatum: 26 Februari 2006

Vad heter du på discord? Oggeee#2285

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 238 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? kommer hem efter skolan ungefär 15:30 varje dag.

Har minst 1 träning varje dag som är 1 h 30 min.

Vad heter du? Oscar

Hur gammal är du? 15

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja jag har gått på simskola och tränat mycket när jag var ung har har blivit bra på det.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis eftersom jag vet att det finns mycket kriminalitet i staden och jag vill underlätta arbetet för er hårt jobbade poliser där ute. Jag har sett er åka runt på gatorna och har sett hur ni jobbar och jag tycker det ser riktigt roligt och intressant ut. Jag vill också bli polisen för att folk ska kunna gå säkert ute på gatorna och så att gäng kriminaliteten i staden får ett stopp. Jag vill ha ett tryggt samhälle och att alla ska kunna gå säkra i staden plus att jag vill minska arbetet som behövs för er poliser nu.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det viktigaste är att skydda alla civilare. Dom måste alltid få känna sig trygga på gator och torg. Deras säkerhet är prio 1 och om dom inte går säkra i staden så kommer ingen att gå i affärer och ingen verksamhet kan drivas framåt. Det är alltså det viktigaste att folk kan gå säkert och kriminaliteten i staden försvinner.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att det finns en massa olika utbildningar och ranger inom polisen så det finns en massa att utveckla sig själv på och lära sig en massa nya saker. Polisen kan göra allt möjligt ifrån att få folk att inte ta självmord till att göra trafikstopp eller till och med storma hus och rädda människor från allt möjligt. De hjälper alltså folk som är i nöd.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat inom andra blåljus jobb som Sjukvården där jag var högt uppsatt och kunde ta intervjuer och jag hade bra med utbildningar som t.ex. kirurg utbildningen. Jag har också arbetat som Securitas där jag var en vanlig ordningsvakt men jag har lärt mig mycket om radio disciplin och brottspyramiden och jag har också lärt mig mycket socialt av dessa jobben och när jag arbetade på Marja-lisas så fick jag utveckla mig själv genom att prata med en massa människor.

Hur är du som person? Jag är en lugn person som är bra på att hantera stressiga situationer dessutom så skulle jag själv säga att jag är en rolig och snäll person som gillar att umgås med kollegor och andra. Jag brukar ha kul men när läget väl gäller så är jag lugn och brukar oftast kunna hantera situationen på ett bra ett.

Är det något vi bör veta om dig? Jag vet hur man använder /me på ett bra sätt. Jag är också servervakt som kan vara en fördel i många scenarion. Hoppas verkligen jag kommer med i kåren :D.

Tillbaka