Nekad Ogge456 | Ban Överklagan (Waguchamapngemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ogge456

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mr_Ogge456/

Ditt Hex-ID: 11000011a9cadff

Vad är din discord tagg? Ogge#5671

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode#4787

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-27 213003.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag startade slagsmål

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag träffade en person och startade bråk

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att det var både mitt fel och en felaktig ban...råkade puta till en person eftersom min karaktär var en spion i kalla kriget och har PTSD så han får lite ryck ibland och då började han slå tillbaks. min karaktär har som sagt varit med i kalla kriget och vet hur man försvarar sig. då kom en person som min karaktär antog att var en person med utländsk bakgrund. min karaktär är lite små rasistisk så jag kallade honom invandrare. Jag kan förstå att detta kan vara rasistiskt men jag anser att det ändå inte är ett jätte starkt ord. jag hade förstått om jag sa N ordet men nu sa jag bara invandrare. om invandrare är ett för grovt ord kan jag sluta med det men en permanent ban tycker jag är lite hårt. en två tre dagar anser jag är bättre så får man en viss varning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit perm banad när jag dödade en person men det var Rp. då min gamla karaktär Peter File blev hotad av en person som uppenbarligen var kriminell. Han hotade min karaktär och jag sprang iväg men sedan när han gick för att råna mig så slog jag ner han och han dog.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat väntat med att starta bråk det första jag gjorde, men jag anser att ordet invandrare inte är rasistiskt eftersom att det inte något dåligt ord.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer nog att inte skapa bråk i onödan men om min karaktär inte får ha några rasistiska drag över huvudtaget kan jag ändra på det också.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Var ju inte riktigt det du sa. Sen du säger att din karaktär är rasist, Rasism är inte okej på serven, NEKAD
@waguchampangemode
Jag sa inte att han var rasistiskt utan att han har Lite rasistiska drag.. jag tycker att kalla någon invnadrare inte är rasitsiskt eftersom att rasism är hat moot en specielt folkgrupp vilket gör att jag inte sa något rasistiskt. om man bara har rasistiska drag så kan min karaktär gå i terapi så att han inte har kvar de rasistiska dragen kvar. jag vet att rasism inte är tillåten men har tydligen missupfatat reglerna eftersom att jag antog att det kan skapa specieala sinarion om det finns lite mongfald i personlighet. jag skulle upskatta om ni gav mig en till skans eftersom att det var längesedan jag sedan spelade på Fivem och kan sluta med min karaktärs unika drag. Som jag minns det sa jag bara invandrare men om jag sa något annat så vill jag gärna veta vad jag sa. Jag ber så mycket om förlåtelse om jag har kränkt någon och för allt jag har ställt till med. Jag vet att det är självklart att ni kan med all rätt neka min överklagelse men jag anser att en perma ban är för hårt straff.

Senast ändrad:
Tillbaka