Nekad Ogge0810 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ogge0810

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229750562/

Ditt Hex-ID: 11000014baacd22

Vad är din discord tagg? ogge#6352

Vem var det som bannade dig? 🦍sigma

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-31 155205.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han som bannade mig trodde jag sikta på mina medlemmar men det var inte vad jag gjorde utan min mus hade fasnat i skit läge och jag kunde bara kolla runt och det kan den göra ibland och det kan låta som en väldigt dåligt ursäkt men det bara händer ibland

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade lämnat min kompis på sjukan och jag väntade där på han tills han kom ut och vi åkte till vårat hus och där träffade jag två andra medlemmar och vi snackade om att vi skulle åka och prata lite med Top shotaz om varför du skjuter mot oss sedan så tog jag upp mitt vapen för att visa mina medlemmar det och då fasnade min mus knapp när jag tryckde in den och jag försökt få ur den men det gick inte sedan vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det kanske såg ut som jag lallade men egentligen så skulle vi upp och prata med några och göra ett bra senario där ifrån

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här en gång innan i 10 minuter för att jag har lite ljus röst men det har jag fixa nu och tagit lärdom av och denna bann med

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt kanske inte tagit upp vapen från första början och inte visat det för dom överhuvud taget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ta upp och visa vapen för medlemmar på tomten

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka