Inaktuell Oge | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oge

Medlem
Meddelanden
206
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? ogebrink

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Kim Olofsson är en 39 åring som har bott i rinkeby hela sitt liv han är uppväxt i förorten och har haft en tuff uppväxt då han blev adopterad som liten. Han har ljus hy, svart hår och stubb skägg. Kim började med att hamna i fel umgänge redan från början i andra klass då han blev vänner med 3 par stökiga pojkar som letade efter problem. Hans föräldrar ville få bort honom från dom, men det gick inte. De alla hade samma intresse vilke ́gjorde att Kim började göra samma saker som hans kompisar började göra. Vilket var att spränga soptunnor, leka med tändare, slå och mobba nördarna i skolan osv. När Kim började växa på sig lite, så mycket så han började i 7 på högstadiet så började han köra trimmad moppe även att han hade ett år kvar innan han kunde börja ta körkort. Men det struntade Kim i han ville ge sig ut och köra redan då. Kim och hans vänner som han haft sedan andra klass gick och stal varsin moppe som de sedan köpte eller stal trimdelar till. De installerade underliggande trimrör, 30 mm fögge och 86cc på mopparna för att de skulle gå så snabbt som möjligt. Kim och hans vänner började köra ifrån polisen gång på gång på gång. Detta gjorde att polisen blev irriterade på dom, så tillslut så prejade poliserna Kim och han fick betala massor av böter. Han hamnade på sos och blev av med lämpet. Detta gjorde att Kim föräldrar tog beslutet att de skulle flytta därifrån. De flyttade till Mjölby där deras föräldrar tänkte att de skulle starta ett nytt liv. Men nu är Kim ute på letande i en ny stad efter problemen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en mycket hög rp nivå då jag har rpat i tre år och har mycket erfarenheter inom rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att förbättra scenariot och inte för att vinna scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM, VDM, FEAR RP, POWERGAMING.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat mycket i mina dagar eftersom att jag är snart 40år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har rpat så mycket så jag trodde jag levde i
unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka