Nekad CRXY | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CRXY

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är Amadeus.

Vad är ditt discord namn? amadeus8554

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kim Nilsson och han är 27 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, humor och smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Heter Kim nilsson och är 27 år gammal. Kim var uppväxt i Tyskland. Han flyttade till Sverige när han var ungefär 8 år gammal så han bodde bara i Tyskland i ungefär 8 år. När han flyttade till sverige så trivdes han väldigt mycket. Då började han även gilla bilar eller fordon överlag. efter ett par år så började han hänga med ett umgänge. Han trivdes med det umgänget väldigt mycket. när dom började göra kriminella aktiviteter så tyckte han att det var kul. men sedan lämnade han det umgänget. detta umgänget blev lite sura och besvikna på han. de har letat efter han i några år men aldrig lyckats att hitta han och ge hämnd mot han. Kim flyttade till en by där han inte trivdes så mycket. när Kim var 19 år så dog hans bror och ingen vet fortfarande vem det var som d*dade han. det gjorde att han blev aggressiv. han har inte riktigt hittat någon stad där han trivs och nu packar han inför att flytta till en ny stad. Mina framtids planer är att bli en del av polismyndigheten och bli högt uppsatt. Jag vill bara tillägga att min karaktär är smart gillar snabba bilar väldigt seriös och gillar att umgås med personer som han trivs med

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig seriös och väldigt utvecklat rp och sprida glädje till alla spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att det gynnar motpartens sida i ett scenario mer än mig själv så att alla kan få ha kul i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte gjort

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, Vdm, att man dödar någon med sitt fordon/fordon som sitt vapen. Rdm. random death match/ dödar en utan anledning. PWG. rpar ej på skador

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad

Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka