Nekad Oge | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oge

Medlem
Meddelanden
206
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199165617640/

Ditt Hex-ID: steam:110000147d835e8

Vad är din discord tagg? Oge#2357

Vem var det som bannade dig? Tror Philip320 eller Limpis

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-04 172941.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade läckt från staff discorden och det var ett grovt misstag som jag ångrar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jga var inne och rpade sedan ser jag att jag får ett pm från 320 att jag skulle komma till staff dc och sedan ser jag att hur mina unive discords blir borttagna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som har gjort fel och jag ångrar det väldigt mycket, det var fel av mig att läck från staff dc då det är info som medlemmar inte ska få reda på, utan det är info för staffs. Jag förstår varför han valde att banna mig men jag förstår också att han inte längre vill ha mig på servern, jag önskar bara att jag skulle kunna få en andra chans, och visa att jag är bättre jag var då.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare banns är lall och powergaming då jag inte rpade på skador och slogs på piren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha undvikit att säga saker som avslöjar vad vi har för info i staff dc då det är viktig info som inte ska ut till medlemmarna. Detta misstag ångrar jag mycket då det var väldigt fel och jag ångrar det mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att de som är i discorden är till för dom som är med där. Jag har lärt mig av min ban och det kommer aldrig att hända igen vilket jag ångrar mycket för att nu kan jag inte rpa med mina kompisar, vilket jag tycker är väldigt roligt speciellt när det är på unive. För att det roligaste jag vet ärt att spela på unive då jag gör det nästan hela dagarna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka