Nekad Harry. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harry.

Icke Medlem
Meddelanden
703
Reaction score
335
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199057695774/

Ditt Hex-ID: steam:11000014169741e

Vad är din discord tagg? 1harry._

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: bild_2025-11-30_155012060.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för jag klart och tydligt använde fusk, vilket jag ångrar extremt nu i efterhand.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom knappt ihåg för det har gått lite mer än 8 månader, men jag satt och fuskade som ett cp och nu har man varit bannad ett tag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var till 100% korrekt det går inte att kringå faktan att jag har fuskat på servern både loggs och klipp på händelsen och därför förstår jag om jag inte är välkommen tillbaka men jag kan garantera att detta aldrig kommer ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för RDM och PWG bland annat och de gångerna fick mig att inse att jag måste skärpa mig och ta reglerna på allvar. Jag har lärt mig av misstagen och vill visa att jag kan bidra med bra grejer till servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Till att börja med skulle jag aldrig laddat ner fusk överhuvudtaget. Min största anledning till att jag började fuska var att fusk var extremt vanligt bland spelare under den tiden, då det var massa problem med anticheat och denna anledningen är extremt korkad eftersom alla som fuskar kommer för eller senare bli tagna för fusk, jag skulle aldrig använt fusk och nu har jag fått ta stryken för mina aktioner. Jag ångrar det extremt mycket och ber om ursäkt för mitt beteende som har förstört för unives spelare och din server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag måste skärpa mig och ta reglerna på allvar. Jag har fått ta konsekvenserna för mina handlingar och jag ångrar extremt mycket att jag fuskat. Jag har insett att jag aldrig borde ha laddat ner fusk överhuvudtaget och att mitt beteende har förstört för andra spelare och din server. Detta är något som aldrig kommer ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka