Nekad officiell.ak1 | Ban Överklagan [Anton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

officiell.ak1

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,255
Reaction score
55
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/officiellak1/

Ditt Hex-ID: 110000149223de7

Vad är din discord tagg? officiell_ak1

Vem var det som bannade dig? ANTON

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-13 165014.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev gahbe ooc när en snut lallade sönder, sköt mot vår bil, loota oss och grep oss helt utan anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag åkte i groove med vänner och då stannar polisen oss men dem hade ingen respekt alls och började skrika dirket på oss, sen så säger dem att jag ska dra ner rutan och jag gjorde det men dem försatte att skrika då dem såg inte att den var nere, sen så hör man ett skott och då tog dem upp vapen och börja rikta samt sjukta våra däck när vi inte ens gjorde något, efter det så skrev jag till han ooc då han inte svarade på mig och var jätte kaxig. Dem loota oss sen grepp oss men då på vägen tillbaka så började han säga att vi får se vem som kommer vara kvar då han menar att vi får se vem som kommer att bli bannad men då blev jag arg och hoppade support sen visa jag klipps och då blev jag bannad i 3 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men dem gjorde mer fel än mig och dem blev inte ens bannade, sen jag hoppade själv i support sen blir jag bannad själv istället för att dem ska blir bannade. Jag fattar att de var fel jag gjorde men jävligt onödigt att jag blir bannad då jag skulle aldrig ha hoppat support för de va bara jag som fivk skiten. Men kommer ej göras om. Men tycker att det är jävligt konstigt då alla som är poliser gör jätte mycket regelbrott och dem blir inte bannade men kriminellen blir bannad på direkten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag inte skulle ha skrivit ooc men de var jätte jobbigt då dem lyssna inte och bara skrek helt utan anledning. kommer inte göras om.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska skriva ooc heller hetsa ooc.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

och har inte varit bannad i länge då jag inte är ngn problem spelare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka