- Meddelanden
- 1,255
- Reaction score
- 55
Vad är ditt namn i verkligheten?
Khaled
Ditt discordnamn:
officiell.ak1
Ange ditt födelsedatum
19 Februari 2007
Varför ska just du bli staff?
Jag skulle vilja utveckla server så inga lallare förstör och att ingen pratar occ och att få bort så mycket lagg genom att dv bilar som står mitt i motorvägen och alla bilar som inte används och när inga är i närheten så all lag går bort och så servern blir bättre och mer spelare kommer in och att flera fattar reglerna och inte VDM:AR/RDM:AR. Jag vill hjälpa till på servern servern är redan sjukt bra men jag vill göra den ännu bättre! genom att till exempel specca en streamer så ingen stremsnipar eller hålla koll på personer eller banna folk och dva bilar! jag hade kollat banöverklagans och tickets. jag hade till exempel hjälp andra på servern som sitter i support och behöver hjälp. tillsammans kan vi alla i staff teamet hjälpas åt och göra unive bättre och större! jag vill jobba med att utveckla servern och göra den fri från moddare lallare och allt regelbrott! jag skulle vilja jobba så att alla håller god ton i dc och så att alla följer regler i dc och så att allt fungerar utan regelbrott. jag skulle vilja utveckla så att personer inte kommer till support och gråter över en ban. att dem respetar att det har blivit bannade. Jag kan göra saker så som svara på Medlemskap ansökningar, vakta effektiv och aktiv i support på Discord om någon behöver hjälp. Jag anser att jag kan vara där och hjälpa folket att förstå en gemenskap som denna bygger på nya spelare. Ge mig bara EN chans och du kommer inte ångra dig
Att vara effektiv, trevlig och mogen Helper kommer göra att Unive får bättre rykte. Detta anser jag att jag kan delta med, då jag är effektiv, trevlig och mogen.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
mån: 16-04
tisdag: 14-04
ons: 14-04
tor: 14-04
fre: 14-06
helg: 12-07
lov: 12-07
Hur länge har du spelat på Unive?
första gången jag gick in i unive så var det 2020-21-8 men när jag började köra mycket då var det 2021-14-4
Har du tidigare erfarenheter som staff?
Ja jag har varit staff på en annan server innan så jag kan mycket och kan alla regler kan typ alla commands så jag vet vad jag ska göra i vissa tillfällen och jag kan samarbeta med andra staffs t.ex att ta beslut. Jag är lät lärd och tycker om att lära mig nya saker. Kan också kommads här är några exempel:
/kick (id) (anledning) : Detta sparkar en spelare, vilket innebär att spelaren kan ansluta direkt igen.
/svban (id) (anledning) : Detta gör så att spelaren blir avstängd i 60 minuter.
/sqlban (id) (dagar) (anledning) : Detta bannar en person i antalet dagar som anges. Man kan använda ”komma” i detta kommando som t.ex 0,5.
/sqlunban (Hex-id) : Detta kommando tar bort någons avstängning (ban).
/sqlbanoffline (Hex-id) (dagar) (anledning) : Detta ger en avstängning till någon som är offline genom ett Hex-id (permanent id).
/sqlsearch (steamnamn) : Detta kommando gör så att man ser vad någons Hex-id är genom dennes steamnamn, som man kan se med hjälp av nästa kommando!
/togglename : Detta visar allas steamnamn över deras karaktärer.
/toggleid : Detta kommando fungerar lika dant som /togglename, men visar någons id.
/who (id) : Detta tar reda på om någon är antingen Icke-Medlem eller Medlem, det kan även utöver medlemskap visa om någon har krim-roll.
/revive (id) : Detta återupplivar en spelare.
/noclip : Detta kommando gör så att man blir osynlig och kan flyga.
/spec (id) : Detta kommado är som noclip fast man automatiskt följer efter en spelare, och man kan även klicka på G för att kolla deras inventory.
/goto (id) : Detta teleporterar en till en spelare. t.ex om jag telopterar drobz till skip
/tpm : Detta teleporterar en till waypointen man satt på kartan.
/bring (id) : Detta teleporterar en person till sig själv
/freeze (id) : Detta gör så att en spelare inte kan röra sig.
/dv : Detta tar bort det fordon som man är nära. t.ex dv 3 betyder att den är ungefär 3 meter ifrån dig
/giveweapon (id) : Detta ger en spelare ett vapen som är tillgängligt på servern. Exempel kommer nedan.
/giveweapon (id) WEAPON_nightstick
/giveitem (id): Det ger en spelare en sak. Fungerar lika dant som vapen.
/givemoney (id) (Antalet pengar) : Man ger antalet pengar till personen
/clearall : Man rensar hela chatten
/clearinventory (id) : Man rensar allt i hans inventory
/setjob (id) (jobb) : Man delar ut ett jobb till någon eller dig själv
/announce : Man skickar ut ett viktigt meddelande t,ex restart eller snabb restart
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom?
Support, Jobb, Donation, Rp, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom?
nej
Khaled
Ditt discordnamn:
officiell.ak1
Ange ditt födelsedatum
19 Februari 2007
Varför ska just du bli staff?
Jag skulle vilja utveckla server så inga lallare förstör och att ingen pratar occ och att få bort så mycket lagg genom att dv bilar som står mitt i motorvägen och alla bilar som inte används och när inga är i närheten så all lag går bort och så servern blir bättre och mer spelare kommer in och att flera fattar reglerna och inte VDM:AR/RDM:AR. Jag vill hjälpa till på servern servern är redan sjukt bra men jag vill göra den ännu bättre! genom att till exempel specca en streamer så ingen stremsnipar eller hålla koll på personer eller banna folk och dva bilar! jag hade kollat banöverklagans och tickets. jag hade till exempel hjälp andra på servern som sitter i support och behöver hjälp. tillsammans kan vi alla i staff teamet hjälpas åt och göra unive bättre och större! jag vill jobba med att utveckla servern och göra den fri från moddare lallare och allt regelbrott! jag skulle vilja jobba så att alla håller god ton i dc och så att alla följer regler i dc och så att allt fungerar utan regelbrott. jag skulle vilja utveckla så att personer inte kommer till support och gråter över en ban. att dem respetar att det har blivit bannade. Jag kan göra saker så som svara på Medlemskap ansökningar, vakta effektiv och aktiv i support på Discord om någon behöver hjälp. Jag anser att jag kan vara där och hjälpa folket att förstå en gemenskap som denna bygger på nya spelare. Ge mig bara EN chans och du kommer inte ångra dig
Support Ansvarig
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Jag som support ansvarig så kommer ta support ärenden i Discord. Jag kommer även jobba mycket aktivt där, då jag anser att det är väldigt viktigt att folk ska få sin hjälp snabbt i Discorden också. När jag väl är i ett support ärende kommer jag bete mig moget och vara trevlig mot personen som behöver hjälp så hen känner sig välkommen. Sedan kommer jag hjälpa personen snabbt, så allt blir smidigt och enkelt.Att vara effektiv, trevlig och mogen Helper kommer göra att Unive får bättre rykte. Detta anser jag att jag kan delta med, då jag är effektiv, trevlig och mogen.
Donation Ansvarig
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Jag som don ansvarig är det lite utav samma sak att man ska försöka vara snäll och trevlig så personen känner sig välkommen jag kommer att ta in så många jag kan när jag har rast och hjälpa de med vad de behöver hjälp med. Jag brukar också se flera personer i donation väntrum på rasterna jag. I donation väntrum men alla donation ansvariga är i skolan/jobb och jag brukar ha riktigt långa raster så där kunde jag ha hjälpt alla jag brukar också vara vaken väldigt länge så på kvällarna också kan jag ta flera ärenden. Jag kommer lägga riktigt mycket tid på donation ärenden och kommer hjälpa till alla.________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
mån: 16-04
tisdag: 14-04
ons: 14-04
tor: 14-04
fre: 14-06
helg: 12-07
lov: 12-07
Hur länge har du spelat på Unive?
första gången jag gick in i unive så var det 2020-21-8 men när jag började köra mycket då var det 2021-14-4
Har du tidigare erfarenheter som staff?
Ja jag har varit staff på en annan server innan så jag kan mycket och kan alla regler kan typ alla commands så jag vet vad jag ska göra i vissa tillfällen och jag kan samarbeta med andra staffs t.ex att ta beslut. Jag är lät lärd och tycker om att lära mig nya saker. Kan också kommads här är några exempel:
/kick (id) (anledning) : Detta sparkar en spelare, vilket innebär att spelaren kan ansluta direkt igen.
/svban (id) (anledning) : Detta gör så att spelaren blir avstängd i 60 minuter.
/sqlban (id) (dagar) (anledning) : Detta bannar en person i antalet dagar som anges. Man kan använda ”komma” i detta kommando som t.ex 0,5.
/sqlunban (Hex-id) : Detta kommando tar bort någons avstängning (ban).
/sqlbanoffline (Hex-id) (dagar) (anledning) : Detta ger en avstängning till någon som är offline genom ett Hex-id (permanent id).
/sqlsearch (steamnamn) : Detta kommando gör så att man ser vad någons Hex-id är genom dennes steamnamn, som man kan se med hjälp av nästa kommando!
/togglename : Detta visar allas steamnamn över deras karaktärer.
/toggleid : Detta kommando fungerar lika dant som /togglename, men visar någons id.
/who (id) : Detta tar reda på om någon är antingen Icke-Medlem eller Medlem, det kan även utöver medlemskap visa om någon har krim-roll.
/revive (id) : Detta återupplivar en spelare.
/noclip : Detta kommando gör så att man blir osynlig och kan flyga.
/spec (id) : Detta kommado är som noclip fast man automatiskt följer efter en spelare, och man kan även klicka på G för att kolla deras inventory.
/goto (id) : Detta teleporterar en till en spelare. t.ex om jag telopterar drobz till skip
/tpm : Detta teleporterar en till waypointen man satt på kartan.
/bring (id) : Detta teleporterar en person till sig själv
/freeze (id) : Detta gör så att en spelare inte kan röra sig.
/dv : Detta tar bort det fordon som man är nära. t.ex dv 3 betyder att den är ungefär 3 meter ifrån dig
/giveweapon (id) : Detta ger en spelare ett vapen som är tillgängligt på servern. Exempel kommer nedan.
/giveweapon (id) WEAPON_nightstick
/giveitem (id): Det ger en spelare en sak. Fungerar lika dant som vapen.
/givemoney (id) (Antalet pengar) : Man ger antalet pengar till personen
/clearall : Man rensar hela chatten
/clearinventory (id) : Man rensar allt i hans inventory
/setjob (id) (jobb) : Man delar ut ett jobb till någon eller dig själv
/announce : Man skickar ut ett viktigt meddelande t,ex restart eller snabb restart
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom?
Support, Jobb, Donation, Rp, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom?
nej
Senast ändrad: