Accepterad OfficialSipsy | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Sipsy

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197975514039/

Ditt Hex-ID: steam:110000100e8abb7

Vad är din discord tagg? 1.officialsipsy

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-11-19 191945.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tänkte inte riktigt när jag sköt och det råkade att bli nära piren utan att jag inte riktigt visste om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hängde med några i mitt gäng in game och vi hade fått en prio så vi åkte mot den för att se vad som hände där. Sedan hörde vi skott och såg dom vi hade krig med och då började jag att skjuta för att jag tänkte att gambino one way låg bredvid vilket är ett ställe man får skjuta på och då sköt jag några meter ifrån där och det var lite för nära piren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ej en felaktig ban, jag ångrar mig väldigt mycket att jag gjorde detta och jag förstår verkligen att jag gjorde ett fel. Jag kan dock se till att detta ej händer igen, grejen var bara att jag inte visste om att jag ej fick skjuta på dedär stället. Mer sagt så visste jag inte riktigt om att det gilldes som piren och att det klassas som en offentlig plats.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja ett par gånger innan, kommer inte ihåg dom flesta men kan tänka mig att det var gamla lall banns runt 2021-2022 men sånt
håller jag inte på med längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Verkligen tänkt ut om jag fick skjuta på dedär stället eller inte. Det var väldigt dumt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag har lärt mig att inte skjuta på offentliga platser och framför allt inte på platser som jag ej vet om man får skjuta på. Vet att bannen inte är så lång men vill gärna spela mer i veckan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka