Accepterad OfficialSipsy | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Sipsy

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
4
Ditt discord namn: 1.officialsipsy

Ditt Hex-ID: steam:110000100e8abb7

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim roll.

Vem/vilka tog beslutet? LUDDE

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag sköt "vid piren" som inte riktigt var piren tycker jag.

Hur är beslutet felaktigt? Asså nu får man tycka vad man vill om vart piren är och inte är men jag själv tycker att stället jag inte sköt på var piren för annars hade jag inte ens haft tanken på att skjuta där. Jag förstår att man inte får skjuta på offentliga platser men visste bara inte om att man ej fick skjuta på just dedär stället, gambino one way ligger ett par meter bredvid och där får man skjuta så jag tänkte att man fick skjuta bredvid stället också. Jag ber om ursäkt för detta och det uppskattas om jag kan få min krim roll tillbaka så ser jag till att detta ej händer igen. Jag har verkligen lärt mig av mitt misstag och att man ej ska skjuta på dedär stället men just i då läget visste jag ej om det. Jag vet att jag hade krim varningar sen innan och att risken finns att min krim skulle försvinna men dom krim varningarna var liksom 1 regelbrott som jag inte heller riktigt visste att jag gjorde nåt fel. Dessutom var det fler på plats som sköt innan jag gjorde det och det fick mig att tro att det var tillåtet.
Om du läser detta LUDDE så hoppas jag att du förstår mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...6e9f919441ee687f6a32b49a3c321587602eae797b3d&

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka