Nekad officialEX | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

officialEX

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? official_ex

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: David Johansson, 25 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, lugn och pålitlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: David växte upp i en arbetarfamilj där han tidigt fick lära sig att ta ansvar och arbeta hårt. Han har alltid haft ett stort intresse för bilar och affärer, men även en vilja att bygga något eget i livet. Hans framtidsplaner är att etablera sig i staden, skapa en stabil karriär och på sikt kunna driva ett företag där han kan kombinera arbete och passion. Han vill leva ett liv där han kan bidra till staden, bygga relationer och samtidigt skapa trygghet för sig själv och sina närmaste.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp och e bra på att hålla rp nivån på en hög nivå när jag spelar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rollspela så att sin motpartner får också en bra upplevelse etc..
Samt så ska man ej vara sjävlisk och tänka bara på sitt bästa.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler. Men jag förstår vikten av att följa dem och respektera både staff och andra spelare. Om jag någon gång skulle göra ett misstag så är jag öppen för feedback och redo att lära mig av det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, när man dödar någon utan anledning, VDM när man använder sitt fordon som ett vapen, Metagaming när man använder information uttanför spelet, powergaming när man rpar ej på sina skaderö

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning:
Du har lämnat Discorden.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka