Accepterad Officialactys | Ban överklagan [Philip]

• Trådskapare Trådskapare Actys
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Actys

Gäst
Användarnamn: Officialactys

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Actys/

Vad är din discord tagg? actys#1515

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag är bannad för fear rp och att jag sprang ifrån staff.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att han började ta fram pistolen och då gick hans hand bakom hans rygg och då började jag slå honom, han han aldrig att ta fram pistolen och sikta den på mig. så jag orkade inte och gick därifrån för jag är lite sur nu då jag bråkade nyss med en vän. Det var fel av mig att springa men jag han slå han innan han tog fram pistolen.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. J jag har varit avstängd förut men bara i 3 dagar men det försvann efter 1 dag för jag överklagade banen då det inte var jag som spelade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta det lungt och prata med staffs och admins i lung och ro.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte springa ifrån admins och staffs och istället lyssna på vad de har att säga.

Har du läst våra regler? Ja

Jag vet och jag ber om ursäkt för det och det var fel av mig att göra så. Jag borde ha stannat och höra vad ni ville säga.

Jag vet och jag ber om ursäkt för det och det var fel av mig att göra så.
Varför skrev du då att det var en felaktig ban
Springer du ifrån en staff har de all anledning o banna dig oavsett vad orsaken var till att de ville prata med dig från första början.

Jag tycker att banen var felaktig med kille jag slog för han han aldrig rikta pistolen mot mig. men det var inte felaktig ban att jag sprang ifrån jag blev bannad av två anledningar.

Godkänd, låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka