Inaktuell NotQrix | Ban Överklagan [yren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maximus_x99

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
180
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229412485/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba5a485

Vad är din discord tagg? notqrix

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-06 001725.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag gick fram till en Kille som jag trodde var en npc och började slå ner han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en människa som såg ut att vara en robot, och då trodde jag bara att det var en npc så då gick jag fram till den och började slå den eftersom att den verkligen såg ut som en npc från gta. Som sagt så ber jag om ursäkt att jag gjorde detta. Trodde inte att det var en riktig människa, för att förut har jag sett riktiga npc i servern och hört npc röstar., och då tänkte jag bara att det var en sån eftersom att det inte gick att de id också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktigt, fast jag trodde inte att det var en riktig människa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Står bantotal 0 så tror 0 gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte gå fram för första början och slå någon utan anlednong.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka