Nekad OfficerNisse | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bl1cky

Icke Medlem
Meddelanden
175
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Kian

Ange ditt födelsedatum 24 Juli 2008

Vad heter du på discord? N I S S E#4726

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje dag efter skolan kommer jag vara inne och spela.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag testade servern när det hette Multistaden, men annars är jag lite ny.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla koll så ingen bryter mot reglerna eller förstör för andra, oavsätt om dem är mina vänner eller inte så åker dem ut med huvudet först om dem bryter mot reglerna. Jag kommer försätta att rpa men kommer också hålla koll så dom inte lallar.
Jag kommer göra min bästa som Servervakt, Jag har också erfarenheter som Servervakt, Support och Moderator, så jag vet hur man hanterar jobbet som SV. Jag vill också vara med och hjälpa Unive Roleplay och ni kommer kunna lita på mig 100%. Jag kommer också vara inne i servern varje dag,

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill hjälpa servern och se till att det inte finns några lallare som förstör rpn eller spelare som bryter mot reglerna. Jag vill göra Unive Roleplay till en säker plats där det inte går runt folk som bryter mot en massa regler och förstör rp-miljön. Jag gillar att hjälpa folk som behöver det och speciellt som staff för att du kan man hjälpa folk på ett sätt som jag inte har gjort förut. Många jag känner är support eller högre och när de pratar om det låter det väldigt roligt och intressant för att jag gillar att hjälpa till även om det kan vara flera som sitter och skriker och tjafsar så skulle jag ändå göra mitt jobb och hjälpt de. Om jag ser någon bryta mot regler så kommer dem få konsekvenser. Jag har erfarenhet som Servervakt, Support och Mod.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer hålla ordning i servern och göra så folk ej förstör för andra, jag kommer kicka dem som bryter mot Serverns Regler, jag kommer /dv om det behövs och jag kommer /kick om det också behövs.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har stort erfarenheter som Servervakt, jag har tillomed varit Support och mod i en annan server, jag vet hur man hanterar jobbet som Servervakt, Jag vill höja rp nivån och skapa bra scenario och förhindra folk som vill förstöra.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill hjälpa servern och skapa bra scenario och höja rp nivån. oavsätt om dem är mina vänner eller inte så åker dem ut med huvudet först om dem bryter mot reglerna.
Jag kommer göra min bästa som Servervakt och göra er stolta.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har bra koll på alla SV-Kommando, Jag osäker om det finns mer på denna men dem skriver nu fanns på den andra severn. /kick [id] (Anledning) och /dv, Dem här kommandon fanns på den servern jag körde på men om det finns mer så kan du ta upp dem på SV-Intervjun om jag ens blir godkänd.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej, jag har aldrig varit bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, inte längre.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka