Ej Antagen officalwust | Chef-jobb ansökan [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

officalwust

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Galaxy Nightclub

Vad heter du i verkligheten? Dennis

Vad är ditt användarnamn på discord? officialwust

Ange ditt födelsedatum: 9 Juli 2009

När fick du medlemskap på Unive? 2026-02-21 Men har varit tidigare medlem på servern.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef och bitr.chef innan på en annan server och då var jag chef över en strippclub vid namn Bahamas Mamas.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mitt mål för detta företaget är att få det mer aktivt skapa events och mycket mer ha öppet minns 2 gånger om veckan och ha mogen personal som jobbar på företaget.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Just nu är jag aktiv varje dag och varje timme på dygnet typ. Har inte jätte mycket mer att göra och därför spenderara jag min tid på unive och gör rolig rp utanför sjukan och såvidare. Fine är ute och hjälper mitt gäng ibland men vill ha lite av den sociala rpn som sagt därför ansöker jag till detta jobbet.

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning: Utveckla "Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef" och "Vad är dina framtida planer kring detta jobbet?"

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka