Nekad OfficalBenim | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam0000

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/694103837484/

Ditt Hex-ID: steam:1100001498c0419

Vad är din discord tagg? zebran.exe

Vem var det som bannade dig? Akillez

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Akillez valde att banna mig eftersom jag emote abusa för att undvika ett scenario sen att jag även fearrpa för att också undvika ett scenario båda dessa grejer är ganska grova regelbrott så jag förstår han till 100% och jag vet även själv att jag har gjort fel ifrån mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar åkte runder i en bil och sen stötte vi på en annan bil och de började hetsa mot oss så vi började hetsa tillbaks sen kom det till en punkt att man börja snacka om att man skulle skjuta varandra då hoppade jag ut och riktade på andra bilen sen hoppade de ut och börja skjuta mot oss så det blev en skottlossning och sen blev jag skjuten i benet så jag låg ner eller var ragdollad sen efter det så tog de mig i th när jag var ragdollad så när jag var i th första gången råka han släppa mig sen sprang jag iväg fast de rikta antar att det är de han menar med fearrp sen kom en grabb ikapp mig och tog mig i th igen och då använde jag en emote för att ta mig ur th och sen sprang jag iväg och började skjuta på de igen sen blev jag freezad och ungefär 30 sekunder efter det blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var 100% inte felaktig eftersom det var jag som gjorde fel genom att använda mig av emotes och fearrp för att undvika ett scenario jag förstår även att man inte ska göra så här.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för till exempel vdm tidigare det var när jag råkade köra på någon blev unbannad senare och jag tog lärdom av den bannen sen har jag även blivit bannad för lite små saker tidigare som jag har tagit lärdom av, har även tagit extremt mycket lärdom av denna bannen eftersom det är nog det grövsta regelbrottet jag har gjort så jag har tagit lite extra lärdom av denna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt emoteabusa eller fearrpa för att undvika scenariot utan jag hade bara kunnat att rpa och varit kidnappad och senare förhandla om min karaktärs liv för att ta mig därifrån levande

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lär mig att man bara kan rpa med för att göra längre och utvecklade scenarion som kan vara roligt för både motparten och mig själv,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka