Nekad OfficalBenim | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam0000

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/694103837484/

Ditt Hex-ID: steam:1100001498c0419

Vad är din discord tagg? zebran.exe

Vem var det som bannade dig? Akillez

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Akillez valde att banna mig eftersom jag gjorde ganska grova regelbrott jag förstår han till 100%

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några kompisar åkte rundor i en bil och sen blev det en skottlossning med en motpart och sen blev alla vi nerskjutna och motparten tog mig i th när jag låg ner på marken sen använde jag en emote för att ta mig ur th

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var verkligen inte felaktig eftersom det var jag som gjorde fel ifrån mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannade för lite små saker tidigare och sen har jag även tagit lärdom av alla bans inklusive denna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt emota för att ta mig ut ur th

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lär mig massor

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka