Nekad OfficalBenim | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam0000

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/694103837484/

Ditt Hex-ID: steam:1100001498c0419

Vad är din discord tagg? zebran.exe

Vem var det som bannade dig? Akillez

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Akillez valde att banna mig för att jag gjorde en emote som gjorde att man inte kunde ta mig i th sen sprang jag iväg och sköt de som riktade på mig vilket är ett ganska grovt regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några kompisar åker runder i en bil vi hittade sen kommer det någon lila bil och börjar pitta oss som sen hoppar ut med vapen så vi åkte ifrån de och drog fram vapen och sen åkte de fram till oss sen blev det en skottlossning och jag blev ner skjuten sen när jag låg ner kom det fram 4 p12or och skrek "ge mig vapnet" "upp med händerna" och sen var det en som tog mig i th samtidigt som jag låg på marken vilket man inte får göra så jag tänkte om de vill rpa på de sättet så kommer jag också göra det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig ban efter som jag valde att emota för att ta mig ur th för att sen springa iväg och fearrpa vilket var ett ganska grovt regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lite små saker tidigare som jag tagit lärdom av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat rpa på det att han hade mig i th och varit kidnappad och hoppat support på han istället efter scenariot eftersom han också gjorde regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska göra emotes för att skippa scenarion och inte fearrpa för att inte bli kidnappad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka