Nekad offical.uniform7906 | Beslut Överklagan [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.skumtomte33

Icke Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
8
Ditt discord namn: offical.uniform7906

Ditt Hex-ID: steam:11000014c3b4d16

Vad för typ av beslut gäller det? krim + 2024 medlem

Vem/vilka tog beslutet? lludde

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag var med i en discord server som tydligen var en doxx servern, jag gjorde inget i den och jag visste inte det. sen blev jag invitead av en fd helper under både min och hans helper karier så trodde servern var chill och kollade aldrig igenom den. sen drog lludden bara alla mina roller och p-bannar mig.

Hur är beslutet felaktigt? jag visste inte att de var en sån server och gjorde inget i den, jag kollade inte ens igenom den.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: det finns i krim indragning dokumentation, om ni ej hittar de sök swedish.gripen, det var min förra dc tagg. TACK!!!

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

fick osså indragen medlem men jag fick medlem på nytt!

och blev unbannad är bara sugen på att ha tbx de rollerna

Du har köpt tbx din krim?
Ditt discord namn: offical.uniform7906

Ditt Hex-ID: steam:11000014c3b4d16

Vad för typ av beslut gäller det? krim + 2024 medlem

Vem/vilka tog beslutet? lludde

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag var med i en discord server som tydligen var en doxx servern, jag gjorde inget i den och jag visste inte det. sen blev jag invitead av en fd helper under både min och hans helper karier så trodde servern var chill och kollade aldrig igenom den. sen drog lludden bara alla mina roller och p-bannar mig.

Hur är beslutet felaktigt? jag visste inte att de var en sån server och gjorde inget i den, jag kollade inte ens igenom den.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: det finns i krim indragning dokumentation, om ni ej hittar de sök swedish.gripen, det var min förra dc tagg. TACK!!!

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Du har köpt tbx din krim?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka