Nekad 1nukie | Beslut Överklagan [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1nukie

Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
5
Ditt discord namn: 1nukie

Ditt Hex-ID: steam:11000014936eacb

Vad för typ av beslut gäller det? Krim indragning.

Vem/vilka tog beslutet? Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? Vad jag fick veta gällde det att jag rpade "krim" och inte satt i vc vilket jag blev tillsagd men förklarade varför jag inte håller med.

Hur är beslutet felaktigt? Tycker det är fel då jag förklarade för toris ett par gånger att jag inte har behov av att sitta i krim dcn då jag hade rpat hela dan på trygghansa och strand garaget och mötte på grabbarnagrus bossen och vi va i paleto där ingen va på över 30 minuter och då så testade jag siktet på ett vapen och då va det tydligen att jag rpade krim när jag bara hade vapnet uppe och kollade hur det såg ut osv, hade inte skjutit på hela dagen eller gjort något kriminellt så hade ingen anledning och sitta krim dcn, hade rpat ingame hela dagen som vanligt, inget annat men då får jag krim varning för jag hade vapen uppe i max 1 minut, efter det fick jag 2 krim varningar vilket gjorde att jag hade 3 varningar och fick indraget istället för bara 2 varningar som jag tycker jag ska ha då den första va helt skum.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1456321903575695392/1456750322650317064/image.png?ex=69597ff6&is=69582e76&hm=899754110a74335b831d6510e2e7254d05eb842bc6236b2fd88dbbc47dc9cdd8&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

bilder på att jag försöker förklara att jag inte har gjort något kriminellt ingame, då jag bara har varit på strand garaget och trygghansa och att jag hade vapen uppe i 1 minut som får mig en krim varning, inget jag har gjort fel som ska ge mig krim varning, hon hade m´at mig ingame 1/2 gånger och jag förklarade allt men sen blev allt huller och buller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka