Accepterad Odeling | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Odeling

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Användarnamn: Odeling

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198271639788/

Vad är din discord tagg? Odeling #2312

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? copbait

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Gjorde kanske fel men svårt att bedömma.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Har varit kickad för b la vdm innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat åkt åt andra hållet där polisen inte varit och bara avlägsnat från platsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vara försiktagare, att inte försöka leda polisen till mig och störa deras yrkesgång

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Min uppfattning är att du inte har lärt dig något om du anser att felet var att du var nära poliser och att det löser sig sålänge du inte är nära dem

Min uppfattning är att du inte har lärt dig något om du anser att felet var att du var nära poliser och att det löser sig sålänge du inte är nära dem

Har uppdaterat inser att jag måste vara mer försiktig och att du har helt rätt egentligen. Jag borde inte ens bry mig om polisen och eller avleda dem eller försöka baita dem, sorry my bad ska inte hända igen. mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka