Accepterad oddie | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oddieffs

Icke Medlem
Meddelanden
348
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad heter du på discord? oddieffs#0115

Vad är ditt hexid? steam:11000011a525e9e

Ange ditt födelsedatum 26 Juni 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill hjälpa till att få in fler kompetenta och duktiga medlemmar, som kan hjälpa till och bygga upp unive! Har alltid beundrat staff arbetet men känner att jag vill testa hur MA är först och se om jag vill gå längre. Tycker även om att prata med folk och så det känns som ett väldigt bra ställe för mig att arbeta inom!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag kommer kunna vara ganska aktiv och tycker om att prata och tycker det är spännande att förhöra folk. Är en ganska trevlig prick om jag får säga det själv! Har även bra kunskap inom RP och rp,ns regler. Vet hur man bemöter människor på ett respekt fullt och bra sätt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska ha en trevlig ton även om den man pratar med har lite fulare ton, för det finns en regel som kallas den gyllene regeln och den är att du ska behandla folk som du själv vill bli behandlad. Så jag skulle bemöta dem med en trevlig och lite rolig hälsningsfras, som gör att personen jag talar med får en syn på mig som en trevlig person man vill prata med och vågar redovisa unives regler!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att det är en roll som bara kompetenta personer kan få och vet hur rollspel funkar! Det ska vara lite som en ära att ha den rollen men även ett litet ansvar. Men det ska också vara en roll som inprinsip alla ska kunna få. Alla som vill och har motivationen för att lära sig reglerna och börja med seriöst rollspel ska ha chansen att kunna bära den rollen stolt!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna hålla sig inom Unives regler och även representera servern och rollen på ett bra och värdigt sätt. Dem ska ha kraven att inte bli bannad, och följa reglerna. Blir man bannad ska man tänka sig för vad man gjorde fel, och hur man ska göra det bättre till nästa gång. Även läsa igenom reglerna en extra gång!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har ansvaret att låta kompetenta och kunniga Rp,are/ Personer få rollen medlem och kunna stärka servern. Så mitt ansvar är att ta in folk som kommer stärka servern med rp,n och gemenskapen, och inte dra in folk som sänker kvaliteten på rp,n och förstör för gemenskapen!

Hur ser din aktivitetet ut? Skoldagar: Detta tror jag kommer vara för alla skoldagar men jag kan inte lova för jag har inte mitt schema än. Cirka en timma på morgonen. Under skoldagen kan jag vara aktiv på mobil och göra forums och discord saker. Kvällen är lite osäkert då jag inte vet när jag slutar skoldagen för att jag inte fått mitt schema men skulle chansa på att jag kommer sluta allt ifrån klockan 15:30-16-30 och kan vara aktiv till 22:15, äter middag och kan gå och träna eller andra fridtid aktiviteter under denna tid också. Helger: Ibland åker jag till landställe men kan fortfarande vara aktiv på forum och discord. Annars så är jag hemma i stan och då kan det vara en lång stund på morgonen ca 2-3 timmar sedan kanske jag är ute lite sen kommer jag hem oftast runt 16 tiden då är jag aktiv ända fram till 01-02 tiden oftast. Lov: Ibland kan jag vara bort rest eller åker skidor osv eller är på landställe men kommer då kunna vara aktiv på mobil. Annars är det typ om helg hemma tiderna. Om jag nu blir godkänd och behöver vara aktiv mer vid datorn så kan jag prata med mamma och pappa om det och kan nog få mer tid hemma vid datorn.
Är även polis men är villig att uppoffra tid inom den kåren för att göra MA arbete. Så jag kommer prioritera att göra MA arbete före något annat på servern.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server för tillfället, och har inte planerat att börja på någon annan. Har ju valt ett stort kliv att försöka bli Medlemskaps Ansvarig.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, inte för nuläget. Kommer det någon fråga så kontaktar jag er med den!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka