Nekad Odde bynn | Medlem ansökning [snöviit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Odde

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Osman

Vad är ditt discord namn? Odde

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2025

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Odde Bynn och han är 24 år gammal. När odde var liten så var det en väldigt stressfull bakgrund vilket ledde till dålig hälsa och kassa betyg i skolan. när han blev lite äldre så ville hans vänner att han skulle ut med de på kvällen och då visste inte odde att de var kriminella så de börja snacka kriminellt så odde tänkte vad ska jag göra för att om han säger till de ja ska dra så kommer de säkert hända nåt. Odde fick kassa betyg i skolan pågrund av de och i den staden han bor i vart tufft och de fanns många kriminella så odde berättade tills sin mamma och pappa de går inte vi flyttar härifrån eftersom de mycket kriminellt här så de valde och flytta till Unive eftersom odde har vänner som är trevliga där så de flyttade dit och de gillade de jätte mycket och han gillade skolan och efter några dagar började odde fotboll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med väldigt bra rp och jag kommer göra bra scenarion så att båda partnerna har kul i scenariot och att det inte jag som ska vinna, man ska ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vinna varenda scenario för du ska spela för ha kul och båda partnera ska ha de kul och att inte tänka ba att vinna hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja,rdm döda någon utan anledning, om man blir tolvad man får inte spela på 12 timmar, man får inte vdma folk, man måste rpa om man krockat, man får inte quita om man dött. om du dött du ska inte veta vad som hänt och de kallas nlr. sunt förnuft du ska tänka lågisk. man ska inte copbaita och de menas med att man får polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har erfarenhet inom rollspel då jag har rpat innan och vet hur jag ska rpa och jag känner att jag kan rpa utan problem då jag spelat unive innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla karaktär framtidsplaner och discord namn ändra till rätt.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka