Nekad Odde | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Odde

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199381188266/

Ditt Hex-ID: steam:110000154b18eaa

Vad är din discord tagg? Oddebynn #9225

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-28 180837.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag inser att jag gjorde ett misstag när jag valde att gå med Wombat vid den tidpunkten då många andra också bytte. Det var ett felaktigt beslut från min sida, och i efterhand förstår jag konsekvenserna av det. Jag vill försäkra er om att jag har lärt mig av situationen och att jag inte längre låter mig påverkas av andras val, även när saker och ting blir svåra. Om jag får möjligheten att komma tillbaka vill jag visa att jag är en pålitlig, engagerad och positiv del. Det skulle också betyda mycket för mig att återfå kontakten med alla de personer jag lärt känna här. Unive är en unik svensk server som erbjuder en fantastisk gemenskap, och jag saknar verkligen den upplevelsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Några tidigare medlemmar och vänner från Unive, som inte delade serverns vision, övertalade mig att gå med i Wombat. Jag såg det som en chans att prova något nytt och annorlunda, men det dröjde inte länge innan jag insåg hur mycket jag saknade Unive. Gemenskapen, den härliga stämningen och alla roliga stunder jag haft där har betytt oerhört mycket för mig. Unive har alltid varit en plats där jag känner mig välkommen och uppskattad. Min tid där har varit väldigt värdefull, och jag har fått många fina vänner som vet att jag alltid är lojal till det jag bryr mig om. Att vara en del av Unive har verkligen förändrat mitt sätt att spela och gett mig många minnesvärda upplevelser. Jag har även valt att donera till servern tidigare, eftersom jag verkligen uppskattar vad ni har byggt upp. Unive är en plats där man kan känna sig trygg, spela med glädje och ha kul, oavsett vad man gör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Unive har alltid varit en plats där jag trivts, och det känns svårt att ha lämnat något som betytt så mycket för mig. Jag har reflekterat över detta och lärt mig vikten av att tänka igenom konsekvenserna av ens val innan man agerar. I efterhand önskar jag att jag hade kommunicerat med er istället för att fatta ett förhastat beslut. Jag respekterar Unives regler och värderingar, och om jag får en ny chans kan jag försäkra er om att jag kommer att följa dem noggrant. Jag är redo att visa att jag kan vara en stabil, lojal och positiv medlem. Jag vill aktivt bidra till en positiv och trygg miljö på servern. Jag är medveten om att riktlinjerna finns där för att skapa en bra upplevelse för alla medlemmar, och jag uppskattar allt ni gör för att Unive ska vara en fantastisk plats. Unive är den bästa servern för mig, och jag skulle verkligen vilja få möjligheten att återvända.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare har jag vid ett par tillfällen blivit avstängd, särskilt under min första tid i Unive, då jag fortfarande höll på att lära mig reglerna och vad som förväntades av mig. Det var en period av anpassning där jag ibland fattade beslut utan att riktigt förstå vilka konsekvenser de kunde få. Varje gång har jag tagit mig tid att reflektera över vad som skedde och vad jag kunde ha gjort annorlunda. Alla kan göra misstag, men det viktiga är att lära sig av dem, och det har jag verkligen gjort. De här erfarenheterna har gett mig värdefulla insikter och hjälpt mig att växa, både som spelare och som person. Från djupet av mitt hjärta kan jag säga att jag tagit lärdom av det förflutna, och jag ser verkligen fram emot en ny chans att återvända. Jag hoppas att jag får möjligheten att bidra positivt till servern igen och fortsätta skapa fina upplevelser tillsammans med communityn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag ser tillbaka på mitt beslut att gå med i Wombats Discord inser jag att jag kunde ha agerat annorlunda för att undvika de konsekvenser som följde. Jag borde ha tagit mig tid att verkligen fundera över vad jag själv ville och vilka effekter mina val kunde ha, istället för att agera impulsivt. Istället för att följa strömmen och låta mig påverkas av grupptrycket, skulle jag ha stannat upp och tänkt igenom situationen mer noggrant. Jag insåg redan då att jag tvekade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen kommit till insikt om att Unive erbjuder den absolut bästa spelupplevelsen. När jag ser tillbaka på mitt beslut att gå med i en annan Discord/server, förstår jag inte ens själv varför jag gjorde det. Det var ett misstag jag ångrar djupt. Sedan dess har jag tänkt mycket på det och vill nu verkligen få en ny chans genom att skicka in en seriös och genomtänkt överklagan. Jag hoppas verkligen att jag får möjligheten att återvända.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag

Tillbaka