Accepterad obviouslytazu | Medlem ansökning [ToriS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

obviouslytazu

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elia

Vad är ditt discord namn? obviouslytazu

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Axel Ståhl 33

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Självsäker, hårdhudad och "laglydig"

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Axel Ståhl bodde i en liten industristad, där hans pappa var svetsare och mamma var sjuksköterska. I tonårstiden lärde han sig en viktig läxa. Betydelsen av disciplin och hårt arbete. Vid tjugo års ålder kom han in i polisen för att gå i farbrors fotspår. Mer än tio år senare var han en riktig sheriff. Alla kände honom som en ganska tuff kille, obrottslig, alltid först in och först ut. Axel hölls ansvarig för ett kontroversiellt fall och sågs inte på jobbet ungefär samtidigt. Kollegorna förlorade förtroende, och Ståhl förlorade tron på lagen. Skitillegal, mättad med system, sa han upp sig och blev konsult för säkerhet. Nu behöver han bara sin talang för mer pengar vart företag som helst vill ha honom och bara människor. Axel Ståhl hoppas på att bygga ett företag han tror på anställning endast om han delar detta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har spelat fiveM ett tag så jag har ganska bra erfarenheter och har en väldigt hög rp nivå. Jag kan bidra med att hjälpa till att förbättra servern genom att skicka reports när jag ser folk gör regelbrott.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska bete sig dåligt bara för att man har förlorat ett scenario till exempel om man blir tagen av polisen så ska man inte skrika och bete sig dåligt utan man ska vara så medvilig som möjlig så att både sig själv och poliserna i detta sammanhanget ska få en så bra och rolig upplevelse som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag bröt en gång mot powergaming eftersom jag inte rpade på skador när jag krocka min bil. Av detta lärde jag mig att jag alltid ska roll spela mer på skador till exempel om man har ont i nacken.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. VDM, veichal death match och betyder att man inte ska köra på någon utan någon anledning. 2. RDM random death match betyder att man inte ska döda eller skada någon utan någon anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte direkt.

Hej @obviouslytazu! Ser inga större problem med din ansökan. Det finns två saker, för det första så är du en aktiv deltagare på en annan server. Är du villig att lämna den för Unive? Sen så behöver du också heta samma på steam som på discord.

Du får 24 timmar på dig att svara annars så nekas den automatiskt.

Hej @obviouslytazu! Ser inga större problem med din ansökan. Det finns två saker, för det första så är du en aktiv deltagare på en annan server. Är du villig att lämna den för Unive? Sen så behöver du också heta samma på steam som på discord.

Du får 24 timmar på dig att svara annars så nekas den automatiskt.
Hej Liam. Jag är redo att lämna den servern och även villig att byta namn på steam till mitt namn på discord. Tack för snabbt svar!

Hej, liten uppdatering. har bytat namn på steam till mitt namn på discord och lämnat den servern som jag var aktiv i.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka