OB_SWE
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/search/users/#text=OB_SWE
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? OB#3077
Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2008
Berätta om din karaktär. har dyslexi så jag skriver ganska kort hoppas att ni har förståelse sorry.
min karaktär heter Oliver Brorsson och han är föddes i Åsa utanför Kungsbacka fjärde april 1998. Oliver han har dyslexi och ADHD. han blir lät sur och stressad. Oliver hade inte så bra betyg och han kunde inte göra läxan för hans mamma och pappa bråka och dom hade inte så mycket pengar. Oliver han försökte bli polis. så när han va så gammal för att jobba ihop pengar så samla till en lägenhet. Oliver borgade plugga på allvar. och borgade jobba på Coop. efter fem år så flyttade han till staden. han älskar att prata men folk och hitta nya kompisar och intressen. han är intressen av bilar. Oliver är prat glad
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag älskar att spela och RP på servern. jag tycker att det är kul att RP med denna Community för man vet inte vad som har hänt när man har spelat klart. jag vill utöka min RP på Severn och för att göra det så måste jag va medlem. jag vill visa mig själv att jag kan RP med dyslexi lika bra som alla. jag vill bidra med min RP
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är många som spelar varje dag och hjärte många som tar RP på ett ´bra sätt som jag älskar det är alltid händer något och jag älskar det
Hur hittade du Unive? jag tittade genom server listan och såg servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? det ska vara roligt för alla och ingen ska känna sig ledsen eller sårad
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få ett jobb och träffa trevliga människor och lära känna folk och att vara trevlig mot alla
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte längre
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? OB#3077
Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2008
Berätta om din karaktär. har dyslexi så jag skriver ganska kort hoppas att ni har förståelse sorry.
min karaktär heter Oliver Brorsson och han är föddes i Åsa utanför Kungsbacka fjärde april 1998. Oliver han har dyslexi och ADHD. han blir lät sur och stressad. Oliver hade inte så bra betyg och han kunde inte göra läxan för hans mamma och pappa bråka och dom hade inte så mycket pengar. Oliver han försökte bli polis. så när han va så gammal för att jobba ihop pengar så samla till en lägenhet. Oliver borgade plugga på allvar. och borgade jobba på Coop. efter fem år så flyttade han till staden. han älskar att prata men folk och hitta nya kompisar och intressen. han är intressen av bilar. Oliver är prat glad
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag älskar att spela och RP på servern. jag tycker att det är kul att RP med denna Community för man vet inte vad som har hänt när man har spelat klart. jag vill utöka min RP på Severn och för att göra det så måste jag va medlem. jag vill visa mig själv att jag kan RP med dyslexi lika bra som alla. jag vill bidra med min RP
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är många som spelar varje dag och hjärte många som tar RP på ett ´bra sätt som jag älskar det är alltid händer något och jag älskar det
Hur hittade du Unive? jag tittade genom server listan och såg servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? det ska vara roligt för alla och ingen ska känna sig ledsen eller sårad
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få ett jobb och träffa trevliga människor och lära känna folk och att vara trevlig mot alla
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte längre