Inaktuell oblock | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oblock

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? tyson

Vad heter du på discord? tokarev00

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 1974

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? för broshan jag är den som ser till att alla skjöter sig tar folk runt nacken och ser till att folk gör rätt av sig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? är inte kurrupt behandlar folket samma skiter i om det är en av grabbarna yani gör ud fel då de ba att säga yalla hej du är blacklistad utan mig

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med respkt pratar man fint man ska prata fint tillbacka. yani det finns ingen jag är högre än han eller han är högre samma plan samma båt finns ingen återvändo

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? det ska vara något fint fattru det ska inte bara vara att man har gåt med och man gör vad man vill att vara medlem det är något man ska ta hänsynt till yani man ska ge fan i att gå in och rpa som en invalid skit unge man ska vara en förebild för andra som spelar som mig.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? yani man ska vara en stor förebild för andra alla är lika mycket värda förutom mig jag är lite speciell mne anras yani man ska vara snäll och kunnna behärska rpet utan att det ska vara negativa svängar i det hella.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? asåå broshan jag är ansvarig för medlemar och framtiden för unive inshalla om gud vill men annrs så ska jag se till att folk kan sköta sig och förlja relgerna på denna surven

Hur ser din aktivitetet ut? den ser fett ut spelar då och då alla känner mig men jag känner ingen så yani kan åndä prata med folk och få dom att fatta när dom har gjort fel och prata med domså dom kan göra bättre av sig

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? wallah billah tror jag har berättar tillräckligt yalla puss shejjjjjjjjj

++rep xoyya helt stabil wlh han kommer gör kaos som MA bäst för servern han tar er alla för knull mord

- rep, tycker man skall kunna hålla en bra RP nivå för att vara medlemskaps ansvarig

++rep Kompetent grabb som förtjänar en chans att visa vad han går för

++rep grabben vet vad han håller på med tror han skulle passa bra som medlemsansvarig

- rep, tycker man skall kunna hålla en bra RP nivå för att vara medlemskaps ansvarig
-rep tycker tokarevs RP är fenomenal börja tänk på din RP innan du dömer någon annan

+rep väldigt mogen, stabil och kompetent tycker han borde bli MA då han kommer vara väldigt aktiv inom MA yrket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka