Nekad O1sson | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

O1sson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer

Vad är ditt discord namn? stoffeman125

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2001

Berätta om din karaktär. kenzo olsson 1994 så 30 år gammal. kenzo kommer från en tuff bakgrund men mycket missbruk och mycket problem i hemmet redan vid ung ålder. jag har varit kriminell redan vid tidig ålder men jag är redo för en förändring och vill leva det lagliga livet just nu. Intressen har alltid varit bilar och motor i sig allt från mc till bil till mopped jag har vid ung ålder varit i garaget och mekat med bilar och tagit hand om dom som det vore mitt egna barn. Men tyvärr kommer fängelse ivägen men så fort jag har kommit ut ur fängelset så har jag tagit mig till garaget direkt efter. Kenzo är en både glad och arg person jag har lätt till ilska men också nära till glädje.

Vad kan du bidra med till serverns RP? roligare rp har varit medlem innan och haft krim och tyckte jag gjorde det bra men har haft en lång paus nu så redo att komma tillbaka.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska göra det så verkligt som möljigt så om jag är i underläge så är det bara att spela med och ta förlusten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. har som sagt haft krim och medlemskap innan så kan reglerna sedan innan men det är standard regler att man ska ha respekt mot varandra och inte förstöra för servern

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nä det är lungt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit inom 48h.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka